Fijn dat het hoesten en dergelijke afneemt, dat put zo uit. En ik kreeg ook daar harde buiken van. Maar bij jou blijven er zo te lezen genoeg harde buiken over. En dan nog een crematie erbij. Ons kindje was bij 20 weken ook wat groot, nog net binnen de marges. Toen ik ziek werd, vond ik dat wel een prettig idee, dat het kindje een kleine buffer had om in 'slechte tijden' wat minder te groeien. Maar goed, het kan natuurlijk ook zijn dat er een reden is dat een kindje wat te hard groeit, zoals suiker, en dat moeten ze wel even in de gaten houden bij jou. Je voorspelling wat betreft 50% gaan werken is dus uitgekomen. Baal je ervan of is het een opluchting? Ik ben namelijk zelf superblij dat ik weer aan de bak mag, ik was helemaal nog niet toe aan verlof.
Zijn jouw harde buiken nu minder nu je je beter voelt? Anders wel goed in de gaten blijven houden hoor! Bij mij blijven ze helaas. Bij de eerste zwangerschap had ik het ook en lag ik met 26 weken in het ziekenhuis met weeën. Tja dan leer je wel wat angst is en dit wil je geen tweede keer. Dus aan de ene kant ben ik opgelucht dat ik 50% in de ziektewet zit, aan de andere kant baal ik want ik had ook graag een "onbezorgde" zwangerschap willen hebben. Ach het is niet anders en ik hoop dat ik op deze manier niet plat hoef of naar het ziekenhuis moet. Nu met een kindje rondlopen is dat namelijk nog ingrijpender. Fijn dat jij weer lekker aan de slag kunt. Hopelijk bevalt het en kun je tot aan je verlof lekker doorwerken.