Hallo dames,. Vandaag pret echo gehad bij wereldkind rdam,. En ze zei overduidelijk een meisje., zei de vrouw,. Bij mijn nub topic gaf iedereen een jongen aan op 1na,. En ook op die engelse site zei iedereen een jongen,. Wat vinden jullie kan ik echt meiden spul gaan shoppen??!'
Ja hoor als je wil kan ik je een jongensfoto laten zien van afgelopen vrijdag? Dan zie je het verschil wel!
Leuk, gefeliciteerd! Hoe zag je NUB eruit.... Ik heb ook een NUB geplaatst op die engelse site, net als 3 jaar geleden. En 3 jaar geleden hadden ze het allemaal goed!! Grappig dat het bij jou tegenovergestelde is...
@paula,. Ow das wel ren verschil idd ja,. Hahahha ja soms hoor je nog wel eens van die verhalen dat t toch ineens wat anders blijkt te zijn, maar geloof dat ik hier wel vertrouwen in kan hebben,.
Ja ik zou ook zeggen een meisjes nub hoor. Lijkt op die van mij (van dochterlief). Apart. Maar nogmaals gefeliciteerd hoor!
Op de 1e nub foto is geen nub te zien en op de 2e is het inderdaad een jongensnub. Echter is de nubtheorie absoluut niet waterdicht. Ik zeg mensen ook altijd niet op kleur te gaan kopen na een nub uitspraak. De theorie (gedaan rond 12 weken) is ook maar 75% accuraat . Jij hoort dus bij die overige 25% Gefeliciteerd met jullie baby girl
Nee zo is het ook,. Al mag ik er nu wel echt van uitgaan, hoop ik heb al 2 meiden setjes gekocht! 😁 Zo leuk!! Vind t echt geweldig!!!
joh, mijn nub (nou ja, die van de baby dan ) was ook echt een meisjesnub, zelfs de echoscopiste zei dat. Maar toch echt een ventje in mijn buik! Dus zou gewoon uitgaan van je laatste echo! Gefeliciteerd trouwens!
@amy dankjewel! Hahah ja die nub theorie is idd niet 100% das wel duidelijk,. Ga idd maar uit van de echo nu en dat dat niet meer veranderd,.. Je hoort nog wel eens van die spookverhalen soms 😉
Heel duidelijk een meisje hoor! Duidelijke foto voor 17 weken. Gefeliciteerd! Overigens had mijn dochter ook een echte jongensnub, ook op ingender.