vertellen dat je zwanger bent van de derde met kerst

Discussion in 'Zwangerschap' started by kwebbel1984, Dec 6, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kwebbel1984

kwebbel1984 Fanatiek lid

Oct 30, 2012
    1,027
    0
    0
    Vanmorgen had ik een licht positieve test. Maandag ga ik die nog een keer herhalen en dan hoop ik dat die echt knalt. Dan verwachten we ons eerste kindje. Ik zal dan zo'n 6 weken zwanger zijn met kerst. Het is dan nog wel vroeg om te vertellen maar vind het zo speciaal om het tegen mijn ouders en zus te zeggen dan. Ik vind die shirtjes niet zo heel leuk en drink nooit dus op die manieren van de andere kinderen een shirtje aan of een pak sap op tafel zetten met mijn naam erop gaat het niet worden. Iemand andere leuke ideeen om het dan eventueel te vertellen.

2. Slaapkop

Slaapkop Actief lid

Aug 25, 2014
    187
    0
    0
    NULL
    NULL
    Een taart laten maken met erop een baby of babyvoetjes afgebeeld.

3. Liedx

Liedx Fanatiek lid

Mar 11, 2013
    1,890
    404
    83
    Nederland
    Misschien een roze en blauwe speen inpakken als kerstcadeau?

4. novaa

novaa Fanatiek lid

Dec 28, 2009
    3,286
    0
    36
    Een blanco koffie / theekop kopen (xenos) en een zwarte stift om mee op porselein/ aardewerk te schrijven.

Buitenkant tekst:

Er schijnt iets moois aan de horizon (leuk tekeningetje van maken)

Binnenkant bodem:
    We zijn zwanger!

5. MamaBenjamin

MamaBenjamin Niet meer actief

Voor iedereen een kerstsok meenemen met een cadeautje en dan heb je ook een sokje met X er op. Tsja, die naam weet je nog niet he:D

Of je maakt een kerstfoto op dat moment, en last minute houd je een bordje omhoog met ( babyboy/ babygirl) Als je die foto laat zien om te kijken of hij goed is gelukt, zullen ze wel schrikken:)

Je kan ook een toetje maken en daarop blauwe en roze muisjes strooien.

Of een kerstbal in de boom hangen met baby's eerste kerst. En dan vragen wat dáár nou weer in de boom hangt:p

en gefeliciteerd natuurlijk!!

6. mommy12

mommy12 Fanatiek lid

Oct 19, 2014
    1,135
    0
    0
    Weetje wat ik had gedaan

Zwangerschaptest ingepakt en vriend gegeven. Die ging gillen dat zelfs me pa naar boven kwam wahahaha. Toen woonde ik nog bij papa

7. mam1991

mam1991 VIP lid

Jan 17, 2013
    10,071
    2,096
    113
    Wij gaan het morgen vertellen.. Dan zijn alle opa en oma's hier.
    We wouden het ook met kerst vertellen
    Aan de hele familie. Maar mijn schoonzus heeft altijd een kinderwens gehad maar is helaas nooit moeder mogen worden, daarom bonden wij dat niet het juiste moment om het met kerst te doen.

Ons zoontje deelt morgen cupcakes uit, verschillende figuurtjes erop en natuurlijk in blauw en roze variant. Hier 1 met een muisje erop

8. Aimee85

Aimee85 Bekend lid

Mar 22, 2014
    774
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuk idee dat laatste!!
    wij vertellen het de familie door middel van een kerstkaart, maar ik ben al wel wat verder zwanger.

chocolaatjes met muisjes is ook erg leuk (kan je volgens mij bij de bakker kopen). of inderdaad iets met een cadeautje!

Veel plezier met vertellen inderdaad!

9. mam1991

mam1991 VIP lid

Jan 17, 2013
    10,071
    2,096
    113
    Wat ook leuk is. Een suprise ei van chocolade net zoals die kinder eitjes met verrassing erin.. En die vullen met iets wat te wijzen is aan een zwangerschap.

10. Onje

Onje Niet meer actief

Een kerstbal met de tekst Baby's eerste kerst of wij zijn zwanger, inpakken en zeggen dat je nog een mooie bal voor in de boom hebt!

11. Robynn

Robynn Fanatiek lid

Mar 18, 2014
    1,139
    0
    36
    Ik had heel cliché een setje sokjes voor mijn moeder gekocht, met
    " I love oma" erop... ingepakt.. met een uitnodiging voor een feestje..
    maar de datum dus in de toekomst.. toen ze de sokjes uitpakte werd het
    haar pas helemaal duidelijk :D

GILLEN! :D:D:D:p:p;)

12. samaa

samaa Niet meer actief

Wij hebben sleutelhangers bij prenatal gekocht met I love opa en I love oma. Deze in
    cellofaan verpakt met een roze en blauw lintje erom.

13. Juels75

Juels75 Actief lid

Aug 11, 2014
    294
    0
    0
    Haha, wat een leuke ideeen! Wij zijn wat dat betreft maar saai door het alleen gewoon te vertellen. Gefeliciteerd btw en maak er met kerst iets leuks van!

14. Tiniedice

Tiniedice Bekend lid

Jan 4, 2014
    809
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even een kanttekening van mijn kant. Vorig jaar met Sinterklaas vertelden wij ook dat we zwanger waren van onze derde. Dit was erg leuk en maakte het een super bijzondere avond. Helaas liep de zwangerschap uit op een missed abortion, waardoor ik gisteren met sinterklaasavond een heel dubbel gevoel had en ook best verdrietig was. Dus voor mij is Sinterklaasavond ineens een stuk minder leuk en speciaal geworden. Als ik er op terugkijk, dan had ik het nu anders aangepakt.
    Zeg niet dat jij nu je plannen in de war moet schoppen en het niet moet doen, maar wilde je deze kant van het verhaal ook niet onthouden.

Verder van harte gefeliciteerd met je zwangerschap en ik wens je een mooie, goede zwangerschap.

15. littlemissme

littlemissme Bekend lid

Sep 1, 2013
    572
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dit was ook mijn plan :) tegen de kerst ben ik ongeveer 8 weken.
    Had liever tot de eerste echo gewacht maar die kon pas een week later. ..
    en ik vrees anders toch voor rood vlees op het menu met kerst :) dus wij willen het weekend voor kerst de opa's en oma's het nieuws vertellen. De rest krijgt het dan wel pas later te horen.

16. 2liefjes

2liefjes Actief lid

Jun 7, 2012
    498
    0
    16
    Wij willen het denk ik ook met kerst aan onze ouders en broers/zussen vertellen. Ik wil dan denk ik voor mijn moeder een foto lijst kopen en dan van alle kleinkinderen een foto erin doen en een leeg laten met een roze en blauw vraagteken erin.

17. Anoniempje91

Oct 28, 2011
    90
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ik heb laatst een kerstkaart nagemaakt die ik op google had gevonden, wij gaan het met kerst namelijk bekend maken aan de rest van de familie! (Vooral de kerstmuts vind ik zelf zóóó onwijs schattig :D!)

Attached Files:

18. dreumesje

dreumesje VIP lid

Jan 7, 2014
    7,572
    1,870
    113
    Female
    Wat leuk! :D

19. El1983

El1983 Fanatiek lid

Sep 19, 2012
    3,561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Ik had mijn zwangerschapstest ingepakt en deze gegeven aan mijn moeder :)

Wat je ook aan doen als je een beetje creatief bent aangelegd, je kunt bij xenos geloof ik of bij een knutselwinkel een plastice bollen hartje of gewoon een ronde bol kopen die je uit elkaar kan halen.
    Die kun je vullen met de kleuren roze of blauw en evt daar nog een testje inleggen?

20. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

Jun 8, 2011
    3,405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    Die kerstbal is leuk!!
    Ik hoop tegen die tijd 2 goede echos gehad te hebben!
    En duim voor een goede zwangerschap!

Share This Page