Hallo allemaal! Hopelijk kan ik een beetje mijn stress van me afschrijven. Ik heb nogal wat vraagtekens bij mijn cyclus. Op 8-03 Mirenaspiraal na 3 jaar laten verwijderen. (Niet ivm kinderwens maar ivm bijwerkingen.) Op 11-03 netjes 4 dagen ongesteld geweest. Op 3-04 helaas een MAP moeten slikken ivm gescheurd condoom. Op 10-04 weer netjes 3 dagen ongesteld geweest. Aan de hand van mijn cyclus zou ik zeggen dat ik 11-05 weer ongesteld zou zijn. Nou niet dus. Ik voel ook nog lang niet de ongesteldheidssymptomen die ik altijd heb. Pijnlijke borsten, onrustige darmen, opgezette buik enzo. Ik heb 13-05 de huisarts gebeld en van haar moest ik testen en anders een week later weer bellen, in diezelfde avond een test gedaan. Deze was negatief. Nu nog steeds niet ongesteld. Wat ik wel merk is dat mijn wangen een stuk roder zijn als voorheen, hoofdpijn, moeheid, lage rugpijn en af en toe steken in mijn borsten. Zou ik toch zwanger kunnen zijn of zou dit nog te maken kunnen hebben met de Mirena/MAP. Vriendlief denkt dat het nog door de MAP komt. Morgenochtend ga ik sowieso de huisarts bellen voor een bloedtest. Mocht ik dan niet al ongesteld zijn. Pfff.. mocht ik zwanger zijn, zou ik dolblij zijn. Mijn vriend zou echter behoorlijk geschokt zijn.... Ik hoor graag van jullie!
Kan alle kanten op eigenlijk. Zo'n map hakt er wel in dus je cyclus kan ervan in de war raken. Maar je zou ook zwanger kunnen zijn waarbij je de vorige keer te vroeg, en dan ook nog s avonds, testte. Heb je nog een test in huis? Je zou volgend je berekening nu toch al aardig overtijd zijn dus nu zou een avondtest wel iets op moeten leveren. Ik zou zeggen, nog een test proberen.
Bedankt voor je snelle antwoord! Nee helaas niet nog een test liggen.. Winkels dicht ivm pinksteren dus kan er ook geen halen. Ik bel morgenochtend meteen de huisarts voor een bloedtest. Bioluun heb je toevallig ervaring met hoe snel de uitslag er is bij een bloedtest?
bloed test duurt geloof ik een dag. en doen ze meestal ook niet zomaar. zou morgen gewoon een test halen... condooms gaat vaker wat mis, dus kan...
Waarom een bloedtest doen als je gewoon een urinetest kan doen? Bloedtest duurt langer en betaal je uit je eigen risico dus is ook duurder! Morgen je ochtend urine opvangen en een test halen bij de kruidvat, die 2 voor 5 euro in een doosje. Succes!
Bloedtest is in België standaard. Als je 's morgens laat prikken, heb je in de namiddag je resultaat.
van de assistente die ik vorige week belde moest ik terugbellen als ik een week overtijd was. Ik ging er eigenlijk vanuit dat ze dan een bloedtest wilde doen haha. Maar goed idee om urine op te vangen! Kan ik dit dan ivm stage wel van 6:00 tot 16:45 in de koelkast bewaren? Dan haal ik morgen meteen die testen van de Kruidvat. Bedankt voor de tips!
Als je hem koel kan bewaren zou ik het wellicht zelfs meenemen naar de dokter. Maar een week overtijd zou ook met alle urine resultaat moeten geven.
Vandaag een Kruidvattest gedaan.. Weer negatief! Nog steeds niet ongesteld. Wel af en toe steken in mijn borsten en steken rechts en vaag links in mijn onderbuik. Misselijk einde van de ochtend tot laat in de middag, extreem moe en hoofdpijn. Ik heb trouwens verkeerd gerekend! Ik had 9-5 al ongesteld moeten worden ipv 11-5. Vandaag dus 9 dagen overtijd. Ik ben benieuwd. Morgen bel ik even de huisarts om te vragen wat ze willen dat ik doe. Ik hou jullie op de hoogte!
Soms kan je onderbewust je menstruatie uitstellen en allerlei zwangerschapsklachten krijgen als je er heel veel en druk mee bezig bent...
Ik heb na het verwijderen van mijn mirena toen ik zwanger wilde worden van de 2e een hele onregelmatige cyclus gehad. Ontzettend irritant. Ik wilde heel graag zwanger worden maar had tussen door opeens een cyclus van 35 dagen. En ik maar testen. Kortom, het kan zijn dat je zwanger bent maar nog niet positief kunt testen, maar het is ook heel waarschijnlijk dat je cyclus nog niet helemaal goed op gang is. Succes.
Nog steeds niet ongesteld... Vanochtend bloed laten prikken en morgenmiddag krijg ik de uitslag. Volgens de huisarts konden het 2 dingen zijn. Mijn lichaam is nog van slag of ik ben zwanger. Ik dacht van de week wel mijn eisprong te voelen! Ik ken de stekende pijn van een eisprong en dit was niet heel pijnlijk. Meer irritant. Daarna voelde ik het ook aan de linkerkant van mijn baarmoeder. Sindsdien heb ik af en toe pijn rondom mijn baarmoeder. Wat ook soms uitstraalt naar mijn lies. Misschien verbeeld ik het me natuurlijk allemaal, van dat uitstellen had ik ook al gehoord. Ik hoop niet dat dat bij mij aan de gang is. Ik heb het maar een beetje los gelaten en ga ervan uit dat ik niet zwanger ben. Ook al zit ik op dag 39 van mijn cyclus. Ik laat het jullie morgenmiddag weten!
Test was negatief! Nog steeds niet ongesteld maar volgens de arts lag het nog aan het feit dat mijn lichaam nog moet ontwennen. Bedankt voor alle tips en berichtjes!
Fijn dat je nu meer duidelijkheid hebt! Nu nog afwachten wanneer je cyclus weer normaal doet. Komt goed