Poehh... Hoe meer ik er aan denk hoe meer ik twijfel of het wel goed is zo. Ik heb ook overled met het ziekenhuis maar toch... Ik heb altijd een menstruatie die 4 dagen duurd. Deze keer maar 1 dag bloedverlies gehad. Ik heb 2 zwangerschapstesten gedaan (predictor early en clear blue vroege versie) en deze waren beide negatief. Ik moest dus van het ziekenhuis met de Clomid beginnen. Maar hoe kan het dat het opeens maar 1 dag duurde ? Ik heb ook helemaal mn rug en buikpijn niet gehad. Ik moet er niet aan denken dat ik na zo lang mn wonder verniel met de Clomid... Of hoop ik nu zo erg dat ik spoken zie? Afgelopen weken last gehad van misselijkheid, overgeven, duizeligheid en hoofdpijn. Maarja...dat hebben zo veel mensen nu. Iemand een idee hoe het kan dat het bloedverlies opeens maar 1 dag duurde ? (is al 2 jaar lang 4 dagen).
ik heb het ook de ene maand wat erger dan de andere...als het zh heeft gezegd dat het oke is zal het echt wel goed zijn....ze zullen er wel ervaring mee hebben krijg je geen echo's???
Ik heb nog nooit gehoord van een menstruatie van maar 1 dag, maar dat hoeft natuurlijk niets te betekenen... Was het echt helder rood of meer bruin slijmerig. Mij is altijd vertelt dat je pas echt van een menstruatie mag spreken als je helderrood bloed ziet... Bel gewoon het ziekenhuis en bespreek je twijfels met de gyn. Je schrijft dat je dat al gedaan hebt, maar ze vinden het echt niet erg als je nog een keer je zorgen hierover uit...