Hey dames, Sinds een paar dagen ben ik zo vreselijk moe, van om half 8 op de bank in slaap, en daarna ga ik gewoon verder.. Verder veel plassen, witverlies, 's avonds gevoelige borsten.. En behoorlijk pijnlijke kramp in mn onderbuik, steekjes links en rechts.. Pff tis nogal wat.. haha moest het ff kwijt 8) liefs X C.
ben benieuwd, weet eigenlijk niet zo goed meer wat ik bij mn vorige zwangerschappen voelde voor ik ongi moest worden.. haha Liefs X C.
Tja ik herken het wel maar of het met een zwangerschap te maken heeft kan ik je nog niet vertellen. Hoop dat ik je snel meer kan vertellen!
Ja ik ben sinds mijn nod en daarvoor al dood moe. Val op de gekste tijdstippen bijna in slaap als ik even stil zit.
@Aylin dat heb ik dus ook.. ppff vanmorgen ff de stad in geweest.. vanmiddag 2 uur liggen slapen op de bank liefs X C.
Voor mij was dit echt mijn eerste zw verschijnsel. Bij de zwangerschap van mijn dochter werd ik pas rond 8 weken echt moe...Iedere zwangerschap is anders zo zie je maar.
Hallo, Ik herken dit ook: - vreselijk moe - pijnlijke tepels - snel vetwordend haar - enoooooooooooooorm veel plassen - steekjes in onderbuik - bloedend tandvlees - witte 'waterige' afscheiding - slecht slapen en dromen .... zucht! Veel succes dames!
Moeheid is bij mij pas sinds 2 weken echt erg geworden. Bah, kan bijna niets meer. Moet voordat ik ga werken echt goed uitrusten anders ben ik niets waard...
Ik ben ook zo ongelovelijk moe! Echt om sjaggie van te worden! Ik slaap de heledag en dan 's avonds gezellig op de bank met mn man en dan slaap ik weer! Ik voel me vrezelijk ongezellig.