Zo verschrikkelijk moe!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Bo20, 15 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Hi meiden,

Ik ben sinds deze week ontzettend vermoeid, zo erg dat ik op kantoor me niet kan concentreren en gewoon de hele dag loop te gapen. Zijn er meer meiden die hier last van hebben en vooral: is hier wat aan te doen (buiten op tijd naar bed gaan of course)?

2. blondje1987

blondje1987 Actief lid

7 jan 2014
    128
    3
    18
    Vrouw
    Provincie utrecht
    Had ik ook last van.. Voelde me net een dweil. Helaas heb ik niets kunnen vinden dat werkte. Maar ging gelukkig weg met een week of 10/11! Ik voel me nu super, dus houd vol! Komt weer goed!!

3. Hoek

Hoek Actief lid

11 dec 2013
    442
    0
    0
    Had ik ook last van. Zodra he thuis bent even 2 uurtjes gaan slapen. Zo was ik s avonds ook nog gezellig.
    Nu is t iets minder, maar na een dag heb ik nog wel vermoeider dan normaal

4. aankomendemama

aankomendemama Actief lid

2 aug 2007
    421
    1
    0
    Hier ook zo moe!! Gelukkig werk ik alleen s middags en s avonds en heb ik de luxe thuis dat ik s ochtends altijd uit mag/kan slapen van manlief! Nu weer een slechte nacht gehad en moet vanmiddag werken, alleen de gedachte maken me al moe;)
    Meestal ga ik s middags met mijn kleine pop nog even liggen als ik vrij ben natuurlijk!

Ik hoop dat ik me ook snel weer fitter ga voelen....

5. janneke000

janneke000 Fanatiek lid

29 dec 2010
    1.049
    3
    36
    Ik herken het!! Bah bah bah wat een naar gevoel! Ik kreeg niets meer gedaan en had echt nergens fut meer voor! Maar gelukkig begint het nu eindelijk wat weg te trekken! Ook ik heb niets kunnen vinden dat er tegen werkt...

6. Lady Flower

Lady Flower Fanatiek lid

2 nov 2011
    1.055
    0
    0
    Had ik ook het eerste trimester...elke avond tegelijk met kids naar bed om 7 uur en nog hele dag moe moe moe...gaat weer over hoor!

7. Kiekies

Kiekies Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.264
    0
    0
    Leerling VIG
    Waar liefde is
    Hier ook vanaf 6 weken last van en nu nog. Zal maar niet zeggen hoeveel ik slaap;)

Helaas valt er weinig tegen te doen. Wat wel eens wilt helpen is dextro energy, dit ook op aanraden van de gyn.

8. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Hmm.. het is in elk geval hoopgevend dat het over gaat! Nu maar even door bikkelen :(

Deel Deze Pagina