Hoi, Heeft er iemand weleens gehoord van de techniek dat je juist voor of na je eisprong seks te hebben, kan bepalen of het een jongen of een meisje wordt? De vrouwelijkezaadcellen leven langer, dus moet je voor een meisje voor je eisprong vrijen. De mannelijke zwemmen sneller, dus moet je voor een jongen op de dag van je eisprong of de dag erna vrijen... Heeft iemand hier ervaring mee? Groetjes Jessica
Ik heb een dochter, twee dagen voor eisprong verwekt dus dat klopt in ieder geval Deze keer op dag van eisprong, maar ik moet nog ff wachten voor we weten wat het deze keer wordt.
WAAAAAAAAAAA HAHAHAHAHAHAHAHHA DEze is TE grappigggg ! (ik zie het ooka helemaal voor me... hahahah )
Hoi, Ik heb een kopietje van mijn (schoonmoeder ) gekregen van een wetenschappelijk onderzoek uit de jaren '70, dat als je de techniek goed zou toepassen er 81 % kans is dat je krijgt waar je voor gaat... Bij mijn schoonmoeder werkte het, na 3 jongens wilde ze graag een meisje, paste het toe en kreeg een meisje... Ik ben benieuwd of meer mensen dit hebben toegepast, en of het werkt...? Groetjes Jessica
Heerlijk om te lezen, dit soort onderwerpen. Ben al hardop in de lach geschoten en mijn man keek om wat ik toch had te lachen... hihihi. Wij hebben al twee zoons, en ik heb een sterk vermoeden dat ook deze weer een zoon wordt. Geen flauw idee wanneer ze verwekt zijn, nooit op gelet zelfs!
tja ik geloof niet zo in de bakerpraatjes.. t is maar niet wat er geschoten wordt zelf is mijn zoontje ca 3 dagen voor ei verwekt, dus dat klopt al niet... nu ben ik weer zwanger,,, alle bakerpraatjes kloppen wel, 1x pendel was een jongen en 1x een meisje.. er had er maar 1 goed... ik geloof er neit in.. ook niet wat je wel en neit moet eten vor t gewenste geslacht... in china, hebben ze t chinese conceptietabel 'bedacht' dan wel vreemd dat er alsnog meisjes worden geboren als ze 10x liever een jongen willen... t enige wat ze niet moesten doen is humptie dumptie in de meisjesmaanden...
Ik was in Juni in china...en echt er zijn daar te veel jongens! Er worden nu weer voordelen bedacht om meer meisjes in de economie te krijgen.. Zoals de chineesen op het platte land mogen 2 kinderen als de eerste een meid is.... De chineese geslachts kalender heeft het ook maar 79% goed...net als geslachts bepaling dmv echo...da's ook maar 90% correct! Geloof zelf niet zo erg in de bakerpraatjes..Klussen voor de eisprong een meid? maar wat als je klust na de eisprong en er zit een Inge de Bruin tussen?
K geloof er niet in. T is nog altijd de natuur die bepalen zal welk geslach het wordt. En goed mikken, t bij volle maan doen of een linker bal effect (die was errug goed!)helpt geen eneh eeehhh bal
Hihihi, dat mensen dit ook geloven Ook knap dat je dan een tweeling hebt waarin een jongen en een meid zit. Misschien heeft die meid dan wel ballen die nooit ingedaald zijn Maar zonder gekheid: Geloof je nou zelf zoiets?
Ik weet het niet, mijn vriendin is zwanger van een tweeling waarvan het jongetje een dag of vijf later is begonnen met groeien... Tja, dan denk je weer... Ik kan er ook niks over vinden op internet... Groetjes Jessica
heb er wel van gehoort maar hier klopt het niet. wij hadden op de dag zelf sex en heb een meisje . de bakerpraatjes klopte echter wel bijde keren.
dit kan kloppen, er was laatst zelf op tv dat 1 op de 10 2 ei-ige tweelingen 2 vaders heeft dus het ene ei met zaad van man 1 en het andere van zaad van man 2 (bij bijvoorbeeld wisselende contacten of andere minaar
Ja, dat zagen wij ook op t.v., hadden er nog nooit van gehoord, echt bizar! Maar goed, ik geloof ook niet in al die praatjes en tabellen en ze zullen altijd standhouden, aangezien het toch in 50% van de gevallen uitkomt. Ik kan me ook niet voorstellen dat mensen zich hier serieus mee bezig zouden houden. Sommige dingen, daar heb je eenmaal geen controle over in het leven.