hallo iedereen, ben net nieuw maar meteen al een vraagje? Heeft hier iemand toevallig een vriend met nacht- en avonddiensten! Hierdoor zie ik mijn vriend amper, ik denk dat dit het klussen gaat bemoeilijken! Gelukkig heeft hij van de week een paar keer s'avonds vrij! groetjes amidala
hai welkom hier mijn man vaart en is minimaal 3 weken op zee en maximaal 6 weken weg dus dat is bij ons ook altijd afwachten of hij goed thuis komt veel plezier met klussen van de week als hij vrij is groetjes nelleke
dat is helemaal lastig zeg! de mijne komt tenminste nog thuis al is dat midden in de nacht of s'ochtends al ik naar mijn werk ben! Is hij de komende kus periode aan wal? ik hoop hetg voor je! veel succes ook!
Hoi meis, bij ons was het andersom. Hij 9 tot 5, ik onregelmatig... Ik heb een dikke buik! Klussen? Voor m'n late dienst, na m'n nachtdienst, als we samen vrij zijn gewoon 's avonds.... Kan prima hoor! gewoon t bed intrekken, is voor een goed doel!
De mijne begint vanaf januari bij de politie.. Ben benieuwd hoe dat gaat worden met de nachtdiensten, maarre klussen hoeft dan toch geen probleem te zijn? "Klussen" kan altijd als je zin hebt
nee hij is verlopig nog niet thuis dus zal wel weer verder gaan naar ronde 8 even een maand om nergens druk over te maken hij is wel straks in december met de kerst 2 weken thuis misschien dan onze kans
Fijn dat er nog meer leden zijn met hetzelfde obstakel. Mijn vriend werkt meestal van ±16.00 tot ±01.00 s'nachts of van ± 0.00 tot ±8.30. Dus als hij avond dienst heeft blijf ik wakker of hij maakt me wakker. Het is voor een goed doel en echt vervelend om te doen is het ook niet natuurlijk Gelukkig heeft hij de aankomende drie avonden vrij dus dat is precies voor mijn eisprong dus dat komt goed uit Dit is pas onze tweede ronde, met veel kansen! Nelleke ik hoop dat de kerst periode (ronde 8) voor jullie goed afloopt! Ik vind het fijn zo'n forum vooral omdat je toch veel alleen bent is het fijn dat jullie er allemaal zijn om dingen mee te delen als onze mannen hard aan het werk zijn! kus amidala
ja dat hoop ik ook dat het voor ons dan mag wezen vind het ook heel leuk dat je hier erover kan praten kun je tenminste je verhaal kwijt en val je je eigen familie niet zo lastig want die zeggen toch vaak jou tijd komt wel kus nelleke
Mijn familie is niet op de hoogte, ben nogal een kwebbel dus het zal wel moeilijker worden om het geheim te houden! Daarom is dit een goede uitlaatklep als het manneke er niet is! Mo 66 gefeliciteerd en ook nog bedankt voor de tip, ik hoop dat het voor ons ook zo mag gaan! kus amidala
Die van mij werkt ook van 19.30uur tot 02.00uur of van 22.00uur tot 07.00uur. Maar nu moet hij er toch echt even aan geloven (zonder problemen gelukkig hihi ). Ik probeer ook zo min mogelijk te praten over mijn vruchtbare dagen.
We hebben er nog een er bij! Kat als je een vroege vogel bent kun je nog voor je werk! Ik houd de mijne wel op de hoogte hoor, anders wordt het nog ingewikkelder.
Het valt inderdaad snel op vooral met die onregelmatige diensten. je ligt niet echt vaak naast elkaar in bed, dus moet even tussendoor
Het valt op zich wel mee hoor. Mijn man werkt ook onregelmatig. En dan echt onregelmatig, elke dag is het anders, elke week... zit echt totaal geen regelmaat in. Maar klussen is gewoon te doen hoor... Bij dagdienst (gewoon 's avonds) Bij middagdienst (als hij thuis komt 's avonds laat) Bij nachtdienst (voordat hij gaat werken)
Bij de mijne is het ook elke dag, en elke week anders, soms veranderd het rooster ook nog! nu ook moet hij donderdag werken terwijl hij eigenlijk ATV had. alleen dan geen dag diensten, alleen avond en nacht. Het gaat wel lukken met nachtdiensten kan het klussen er inderdaad voor, avonddienst is lastiger, hij is al weg als ik thuis kom en eerdat hij thuis is lig ik alweer te slapen!
hier iemand die zelf onregelmatig werkt, ik werk (nu even niet) in een verpleeghuis en doe alleen maar nachtdiensten, dus ik ga ron 22.15 uur van huis weg (man komt tussen 22.00 en 22.15 thuis) en kom om 8.00 uur thuis (man ligt dan nog op bed) al ik wakker wordt is mijn man is dan aan het werk, en ik deed 7 op 7 af dus onze mogelijkheden waren ook wat beperkt maar het is toch gelukt want wij hopen zeer binnenkort ons kleintje in onze armen te sluiten.
Slingding veel succes! Geeft goede moed dat er ook zwangere mijn oproep beantwoorden, bedankt allemaal! Vandaag nog even klussen, hij is vrij! groetjes