Ben dit weekend op de meiden van mijn zus aan het oppassen hartikke leuk, maar er lopen hier ook 10 volw en 7 kittens en een pup van 16 weken die niet bij de kids kan omdat het een spring in het veld is. Tuurlijk kinderen plassen en poepen dat is helemaal niet erg en dat vind ik van katten ook niet. Nou moet 2 x per dag de kattenbak gedaan worden wat geen overbodige luxe is. En dat heb ik dan ook netjes gedaan gisteren. Maar....... S´middags ruik ik poep meiden verschoont, dilano verschoont en nog ruik ik het. Kattenbakken schoon, niets!!! Kom ik in de keuken om wat om te spoelen ligt me daar toch een drol in de gootsteen, gatver. Dat vind ik dus echt smerig en dan de plasjes die ik hier en daar zo vind, bah!!! Over het braaksel maar niet te spreken. Ik zit hier nu 2 dgen maar ik ben blij dat ik vanavond naar huis kan want 2 dgn is echt genoeg. Moest het even van me afschrijven, ik vond het zo vies!! Heb een tijd die gootsteen gepoets maar volgens mij blijft dat ruiken.
Gelijk heb je. Ik heb zelf 3 katten gehad die ook kittens kregen en werd ook gek van dat ge poep en geplas door de kamer. Uiteindelijk heb ik er nog maar 1 overgehouden. De andere hebben lekker een ander baasje gevonden. Jakkes!
Bah wat vies!!!! Ik vind het sowieso een vieze troep als er bijvoorbeeld meer dan 2-3 huisdieren in huis leven hoor! Je hebt kinderen EN huisdieren, nou dan doe je toch niets anders dan stront vegen? Om dan niet te spreken van de vloer, die toch nooit helemaal netjes kan zijn en daar moeten de kinderen dan op kruipen/lopen! Neenee, onze hond blijft mooi in de veranda en dat vindt hij prima! Soms komt hij even in de woonkamer maar dan gaat hij vanzelf weer in 'zijn' plekje liggen! Veel gemakkelijker proper te houden!
Met alle respect, maar dit vind ik wat kort door de bocht. Wij hebben 4 katten en twee konijntjes en om nou te zeggen dat het hier in huis een vieze troep is... nee hoor! Onze kattenbakken staan in de schuur die voor de katten via het kattenluik in de keukendeur te bereiken is. Die bakken maak ik iedere dag schoon. Daarnaast stofzuig en dwijl ik iedere dag. Dus ik kan met een gerust hart zeggen dat het hier hartstikke schoon is. Eén van onze katten heb ik gekregen toen hij pas 4 weken oud was en hij heeft van zijn lang-zal-hij-leven nog niet 1x naast de bak gepiest of gepoept (hij is nu 7). TS: inderdaad echt heel erg vies! Onze dochter stopt alles in haar mond. Ik zou er niet aan moeten denk dat ze soiets smerigs zou kunnen opeten. Bah!
Huh? Hebben ze nu 10 volwassen katten, 7 kittens en 1 pup? Jeetje, wat veel....of hebben ze een cattery ofzo? Kan me voorstellen dat je dat vies vindt, poep in de gootsteen, jakkes. Hebben ze wel genoeg kattenbakken voor zoveel katten dan omdat ze her en der blijkbaar hun behoefte doen?
Dat bedoel ik toch net... bij jullie staat de kattenbak toch ook niet 'in huis' en jullie zorgen ervoor dat het elke dag weer gedweild is... Maar sommige mensen doen dat dus niet en dan vind het het supervies hoor! Een vriendin van m'n moeder heeft 5 katten in huis en 3 konijnen die vrij rondhuppelen en er liggen constant keuteltjes op de grond, in de zetel,... nou dat is VIES!
Uhm nou wij hebben 3 katten en we hebben de kattenbak in huis staan (we hebben een open keuken en hij staat bij de achterdeur bij de keuken) maar de kattenbak is heel schoon. we stofzuigen elke dag en we dweilen ook ongeveer om de dag. maar ts dat is zeker ranzig. gelukkig dat onze katten niks in huis doen, gadsie!
He bah, ik heb ook weleens op zo'n huishouden gepast, gelukkig maar een dag maar toen ik daar weg ging had ik de neiging drie uur lang onder de douche te staan, alle geurtjes en viezigheid drongen mijn porien binnen. Meid je bent er bijna vanaf, nog even doorbijten.
Dat ga ik zeker thuis doen!! En idd ze hebben een cattery en 3 grote kattenbakken binnen en 1 buiten. Opzich is het niet vies hier ik heb gezogen en een beetje haar vind ik niet zo heel erg. Maar poep en plas, bah. Wij hebben zelf 2 honden en katten die gelukkig ook nooit wat in huis doen. En M de jongste van 13 mnd die tijgert er wat op los en als ze wat op de grond ziet liggen wat ik nog niet gezien, dan gaat het idd fout ja. Maar S 2 jaar was van de week uit haar ledikant geklommen en had de luieremmer bij haar zusje in bed gegooid. En dat was voor deze keer niet de schuld van de beesten, je wil niet weten hoe ze er uit zag.
Klinkt ranzig. Ik moet er zelf niet aan denken. We hebben hier een hond en een kat, maar ik stofzuig ongeveer elke dag, de kattenbak zet ik overdag in de tuin en verschoon ik op tijd en de hond heeft op 1 diarree-aanval, nog nooit wat in huis gedaan. Ik moet er niet aan denken dat ze overal zouden gaan zitten poepen en plassen. Bij onze buren hebben ze ook een hondje genomen. Leuk voor de kinderen vond ze. Nou ja, uitlaten gebeurt hoogstens 1 x per dag als hij geluk heeft naar de groenstrook aan de overkant. Meer niet, ik zie dat beest dus constant in hun tuin plassen en poepen en de drollen liggen gewoon op het gras, terwijl ze 2 kinderen hebben die daar spelen. En het is gewoon een rijtjeshuis hoor, geen grote lap grond dus. Lekker fris .
Waarom zou ik het anders moeten verwoorden??? Als IK dat vies vind is dat toch mijn zaak? Wat IK vies vind, vindt een ander misschien helemaal niet vies? Zolang de dieren proper zijn gaat het nog (al kunnen ze tegen haarverlies weinig doen) maar als ik al zie wat een troep je hebt van 1 hond (stofzuig veranda ook elke dag) doe je om het proper te hebben niets andes denk ik... Maar ja, ieder zijn ding he
ik weet niet wat voorn hond je hebt. maar die van mij verharen nu bijna niet. zijn jacks en een bende van de beesten? ik heb 2 katten en 2 honden en ik heb er echt geen bende van de bak staat op zolder dus die ruik je niet. ze zullen nooit iets buiten de bak doen. de honden doen gewoon alles buiten. verder doe ik de vloer iedere dag even snel zuigen en dweilen.maar dan is meer omdat fynn nog wel eens knoeit met drinken etc. ik ben ongelovelijk vies aangelegt. zo heb ik geen luieremmer want dat vind ik dus vies.(alles gaat gelijk de kliko in) en het aankleed kussen word gelijk na een verschoning helemaal schoon gemaakt. ons beddegoed gaat om de 3 dagen in de was. en de wc en bad kamer worden iedere dag geschrobt. nee beesten hoeven echt niet vies te zijn
Tuurlijk niet Amfy! Ik heb het over de mensen die NIET zo proper zijn aangelegd en DAN heb je natuurlijk snel een troep Onze Border Collie is momenteel in de rui, we borstelen hem vaak, maar 's nachts verliest hij toch nog haartjes... die stofzuig ik dan! Verder maakt hij het vuil als het geregend heeft en natte haartjes heeft (droogt zo op in van die hoopjes stof op de vloer) DUS nogmaals, ik heb het over mensen met meerdere huisdieren die zoals TS beschreef NIET proper zijn!!! Een kattenbak hoeft helemaal niet vies te zijn zolang baasje het proper houdt he! Alleen... konijnen binnen vind ik geen goed idee... zus had er 2 en ze moesten na 2 weken alweer naar buiten! Niestende kinderen, stro moest om de 2 dagen ververst worden en als je beiden werkt is dat 's avonds nog een heel werk, en als ze vrij liepen lagen er keuteltjes...
Gatverdamme. Maar begrijp dat je in het huis van je zus op past en al die dieren normaal dagelijks bij de kinderen zijn ? Vind het persoonlijk nogal onhygienisch
Gatver dat is smerig zeg .. Gelukkig doen die katten van ons niets binnen maar alles of buiten of boven op de kattenbak maar meerendeels buiten ... Knap ( ja je kan niet anders maar oke ) dat je het daar vol kan houden
ik heb zelf 2 katten en 6 kittens van 4 weken maar de 6 hebben ook al een ander baasje nou ja ben aan het zoeken .. maar ik vindt het ook erg vies hoor
Maar een huis met veel huisdieren hoeven niet altijd maar viezer te zijn dan een huis met 1 huisdier .. Ik ken ook iemand die heeft 1 hond nooooou als je daar binnen komt dan komt die vieze honden lucht al op je af, zo'n lucht die honden hebben als ze nat geregend zijn, verschrikkelijk ... Dus het ligt niet aan hoeveel huisdieren iemand heeft het gaat er gewoon om om hoe vaak er word schoon gemaakt...