vreselijk...

Discussie in 'De lounge' gestart door msroxy, 11 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. msroxy

msroxy Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.040
    0
    0
    Dit kreeg ik net op mijn hyves. Normaal open ik doorstuurberichtjes nooit, maar via mijn hotmail kreeg ik het al meteen te zien. Echt tranen in mijn ogen heb ik van die lieve koppies... weet eigenlijk niet of je dit soort dingen hier op mag zetten, maar probeer het toch maar gewoon. ikzelf heb net al een tientje gedoneerd:D

Hallo allemaal,

Het is nu een aantal weken geleden dat ons mooie meisje Britt* ons ook onverwachts moest verlaten aan een onbekende stofwisselingsziekte, net zoals haar broertje Nick*.
    Allebei veelst te jong...Nick* 15 maanden en Britt* bijna 5 jaar...
    Na jaren onderzoeken zijn we nooit verder gekomen, en daar zijn wij helaas niet de enige in.

Daarom willen we graag iets doen.
    We gaan meedoen met de dam tot damloop met een aantal mensen.
    Dat doen we niet zomaar, nee we doen het voor Metakids.
    Een organisatie die geld nodig heeft voor meer onderzoek naar stofwisselingsziektes.
    Meer onderzoek betekent meer medicijnen voor kinderen die hieraan lijden, en daardoor weer wat meer toekomst hebben!
    Meer hierover op
    www.metakids.nl neem a.u.b. even de tijd om hierop te kijken.

Ik heb een pagina gemaakt waar geld gedoneert kan worden voor Metakids, en als tegenprestatie gaan wij met een aantal mensen daarvoor lopen.
    Neem een kijkje op
    www.geefsamen.nl/nickenbritt
    We zouden het fijn vinden als jullie daar geld willen doneren, elke cent is welkom!
    Stuur het a.u.b. door naar andere zodat we veel op kunnen halen voor dit goede doel.

Groetjes Yvonne
    Mama van Nick*, Britt* en Daan.

"

2. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    ik geloof nooit zo in dit soort brieven

3. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Ik eerlijkgezegd ook niet.. hoe erg het ook is hoor, daar niet van..

4. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    ik ook niet ze bedonderen waar je bijstaat

5. Rammel

Rammel Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.518
    0
    0
    Moeder zijn
    Drenthe
  6. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Ik zou hier ook nooit aan doneren, want ik geloof ook niet altijd dat dit echt is.

7. Ik vind het hartstikke erg hoor.. Maar ik geloof het nooit zo!
    Zou ook nooit geld doneren..

8. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    het is idd wel erg.. als het echt zo is.. :(

9. 4days

4days Niet meer actief

Ik ook niet, volgens mij is het 95% oplichters en maar 5% mensen die serieus zijn.

10. Boeketje

Boeketje Actief lid

30 nov 2009
    431
    18
    18
    Zuid-Holland
    Nou ik kan jullie vertellen dat dit verhaal NIET nep is!!!!
    Dit is namelijk een vriendin van een hele goede vriendin van mij.
    Ongeacht wat je van zulke mailtjes en acties vindt is Metakids een erg goed doel, en kun je ook rechtstreeks doneren via de site van Metakids om zo onderzoek te steunen naar stofwisselingszieke.

Wat dit gezin (helaas 2 maal) heeft moeten meemaken gun je niemand! En ik hoop dat er snel een behandeling voor is zodat ouder met kinderen met een stofwisselingsziekte lang van hun kinderen kunnen genieten.
    @ msroxy; fantastisch dat je een donatie hebt overgemaakt.
    Ik hoop dat er nog veel meer mensen volgen en dat Yvonne haar doel van €400,- haalt en het liefs heel veel meer

11. Dit bericht is helaas niet nep.Deze mensen maken mee wat ieders nacht merrie is......2 kinderen verliezen.
    Ik ken ze niet persoonlijk maar via de vlindersite en hyves en ben mij rot geschrokken toen het bericht werd geplaatst dat hun dochtertje de strijd niet gewonnen had.

12. caroline16

caroline16 Niet meer actief

wat verschikkelijk.. ik zou er niet aan moeten denken om twee kindjes te verliezen!

13. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    doordat er te vaak onzin berichten worden verstuurd met nepverhalen, wordt er helaas nergens meer in geloofd.

mocht het verhaal kloppen dan is dat idd vreselijk..

net wat altijd wordt gezegd, de slechten verpesten het voor de goeden.

14. Boeketje

Boeketje Actief lid

30 nov 2009
    431
    18
    18
    Zuid-Holland
    Zo net ook 10 euro overgemaakt! Hoop dat meer mensen dit doen voor dit goede doel.

15. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

idd de slechte verpesten het voor de goede. heel erg!

16. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Mijn eerste reactie was ook, dat is nep, maar er zijn er die dit verhaal dus kennen. Wel heel vervelend idd,erg ook... snap ook niet zo waarom ze dat via hyves gaat vragen, want 99% van die mailtjes zijn hartstikke nep, dat is mijn idee bij hyves, leuk om oude vrienden op te zoeken en goed voor nepverhalen en onzin dingen!!!

17. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Ik krijg inderdaad ook regelmatig zulke mailtjes. En geloof er dus ook niet in. Als ik wil helpen zou ik rechtstreeds bij het goede doel doneren.

Want ja iedereen kan zo een mail maken. Deze is dan echt omdat mensen het verhaal kennen. Maar hoe zie je dat als buitenstaander?

Vind het wel goed hoor, dus ik hoop dat ze het doel halen.
    Maar kijk wel uit voor dit soort dingen.

18. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Vreselijk!!:(mijn maag draait er van om te bedenken dat je 2 kindjes verliest zeg!:(

19. msroxy

msroxy Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.040
    0
    0
    En die ogen van dat jochie... ik hoop echt dat er nog meer van jullie gaan doneren!

20. ellenxx89

ellenxx89 Nieuw lid

Dit is echt verschrikkelijk! Dit grijpt me echt aan

Deel Deze Pagina