zo'n moe hoofd!herkent iemand dit?of ben ik de enige?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door lovelybaby, 9 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovelybaby

lovelybaby Actief lid

30 sep 2008
    115
    0
    0
    verpleeging
    ede
    ik ben nu twee maanden zwanger, en mijn hoofd is sinds twee weken zooooo moe!mijn nek ook.. :(
    Ik moet er af en toe even een nekrol onder leggen ander weet ik me geen raad..
    Op mijn werk gaat het ook helemaal niet. Met vlagen voel ik die vermoeidheid weer op komen zetten, en moet mn hoofd dan ergens neer kunnen leggen..
    Herkent iemand dit?
    Ikkan er nergens wat over terugvinden, of dit normaal is..

ik hoop dat iemand dit herkent,want ik maak me zorgen..

liefs lovelybaby

2. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

klinkt als de vermoeidheid die je in de eerste drie maanden kunt hebben, ik ben af en toe ook zo moe dat ik het liefst mijn hoofd neerleg, ook achter mijn bureau op mijn werk, dat is dan echt moeilijk om het niet te doen he? :)
    neem lekker je rust hoor, doe ik ook, soms lig ik al om 8 uur op bed, heel ongezellig maar jammer dan, moe is moe ;)

3. pollywol

pollywol Actief lid

14 aug 2007
    264
    0
    0
    Herkenning alom. Helaas moet ik je wel melden, dat het niet over hoeft te gaan. ik ben nu 21 weken en al 1 week in de ziektewet omdat ik het echt niet meer trek. De eerste maanden gingen juist wel, maar misschien heb ik ingeteerd op mijn reserves.

En wat eraan te doen? Volgens de verloskundige is het enige dat je kunt doen eraan toegeven. Als je Hb goed is en je bloeddruk, kunnen ze niets doen. Het is gelukkig eindig!

4. lovelybaby

lovelybaby Actief lid

30 sep 2008
    115
    0
    0
    verpleeging
    ede
    ja, ik ben nu pas twee maanden, en om dan al de ziektewet in te gaan.....
    Maar zoals vandaag..ik kom er om hlaf 12 uit, tot half twee, en daarna weer mn bed ingegaan tot half 4.
    Ik slaap dan wel niet de hele tijd,maar ik lig!en dan voel ik me het beste..
    Nu ben ik er net weer even uit om wat eten te ontdooien..en begin nu alweer zo vreselijk moe te worden..
    Ik heb mijn werk voor vandaag afgebeld,maar morge ga ik toch maar weer aan de gang..al zie ik er nu alweer tegenop..

Nou jullie ook sterkte met de moeheid..
    Maar ik zie er even geen gat meer in..

liefs

Deel Deze Pagina