Hallo allemaal, Ik heb even een vraagje. Ik heb een test van de action gedaan. Er kwam na een minuut geen controlestreep in beeld, maar wel een streep aan de zijkant van de teststreep. Een uur later stond er bij de teststreep opeens een dikke roze streep. Is deze test vals? Alvast bedankt voor de hulp! Ik wil foto's ervan plaatsen, maar ik weet niet hoe dat moet.
Hoi! Op de testen staat dat wanneer de controle streep niet verschijnt de test als negatief beschouwd moet worden, hij kan niks controleren dus ook geen eerlijk resultaat geven. Dat neemt niet weg dat ik voor je hoop dat een nieuwe test alsnog hartstikke positief wordt
Hoo ikvindjelief! Hmm zo uit je uitleg kan ik niet direct een antwoord geven. Nu weet ik wel dat action vaak de strepen niet echt in het midden heeft staan (waar je em zou verwachten.) foto kun je uploaden via meer opties en dan het paperclipje. Succes en ben benieuwd
als er geen controle streep is moet je uitgaan van negatief. nu ik erover nadenk is dat misschien wel het slimst en dan gewoon opnieuw testen.. wat als ze bijvooorbeeld de test net verkeerd om in elkaar hebben gezet ofzo (de strip zeg maar) dat de controle lijn bij de test lijn zit en andersom.. heb je jezelf verheugd op iets wat dan toch niet is voor de zekerheid opnieuw testen meid, dan weet je het zeker
Ik heb vaak snel de controle streep bij de action test. Ik zou er vanuit gaan dat de test negatief danwel onjuist is. Wellicht nog een keer testen dan weet je het zeker...