Sorry ik zie op al je geplaatste foto's geen streepjes op de juiste plek. Ik zie wel overal 2 streepjes, maar die zitten niet op de juiste plek. Veel succes met het verloop.
tweede streep kan wel degelijk verdwijnen. alle kruidvat testen vóór 13 dpo zijn vrijwel onzichtbaar. die van 10dpo die eerst duidelijk positief was is compleet verdwenen. maar zoals je ziet ben ik toch echt zwanger... hoop voor jou hetzelfde!
Net nog een test gedaan van testjezelf gedaan .ik wilde zien of deze ook kleurt .ik zie hier ook een lichte streepje. Zien jullie die ook?
Ja de laatste zie ik. Maar zoveel testen op 1 dag doen heeft geen nut joh (maar ik snap de ongeduldigheid wel) over 2 dagen maar weer testen
Ik moet goed turen maar dan zie ik ze wel, op die laatste test zie ik hem best goed! (hoef wat minder lang te turen) Hopelijk is hij over 2 dagen goed opgelopen!
Hoi Beckje, Hartstikke bedankt voor je reactie. Dus het kan wel. Na mijn laatste test begin ik er toch in te geloven😊😊😊
Repeltje en Rogijuli. Bedankt dames! Repeltje, Die eerste testen waren ook best moeilijk op foto te krijgen. Maar de laatste is ind al duidelijker Rogijuli, Ik ben inderdaad ongeduldig 😊 Probeer nu tot zaterdag te wachten! Hoe is het met jou rogijuli?
Nu weet ik het echt niet meer! Ik hèb (zoals jullie weten)afgelopen dagen paar keer superlichte streepjes op mijn zwangerschapstesten gehad. Vandaag mijn nod en een clearblue gedaan met kruisje. Binnen een paar seconden zagen we een kruisje verschijnen. Maar na 5 minuten was het streepje dat de kruis maakt nog steeds vaag. Nu paar uur later ook nog . Ik heb met clearblu gebeld en deze zeggen streep is streep. Toch ben ik niet zo zeker. Om de volgende redenen 1: vannochtend was mijn temperatuur van 37.00 naar 36.9. Dus denk dat dit een slecht teken is. 2p mijn nod zouden de testen nu toch al duidelijker moeten zijn? Heeft iemand ervaring met de clearblu testen met kruisje?? Ik heb geprobeerd een foto te maken van de lichte kruisje. Ook in negatief gezet
Pipo30 Als je inzoomt kan je het wel zien. Vooral die ik in negatief heb gezet.En op de andere zie je het ook vaag. Maar jullie hebben gelijk , hij is vast negatief😮
Of ik hem nu inzoom,op de kop houd of wat dan ook...ik zie geen plus...in het negatief kijk ik niet,er staat nergens in de bijsluiter dat je hem eerst in negatief moet zetten om een streepje te zien.Sorry meid,maar hij is echt negatief.