Ik zeg nergens dat het een indroogstreep is, ik zeg dat het een vals grijzig streepje is. En helaas ja die verschijnt al tijdens het doorlopen van de urine. Geloof me, ik heb behoorlijk veel van deze testen versleten en had bijna altijd zo'n streepje wat niet duidelijker werd en ik netjes op tijd ongi werd. Een ander merk was altijd negatief (deed dan vaak dubbel testen). Ik wil je best voorzichtig feliciteren hoor, maar dat is nu in mijn ogen niet aan de orde omdat de test negatief is. Zou het jammer vinden wanneer ik je feliciteer, je daarna in zak en as zit wanneer je toch ongi wordt.
Maar ben al ongesteld. Teminste Ik verlies wat bloed. Een felicitatie verwacht ik niet. Ik ben niet zo ver dst ik denk "yeah ik ben zwanger" ik heb twee dagen geleden ookeen clearblue gedaan. Die gaf ook een vaag kruisje maar moest toen echt bij het raam turen. Ik ga bij clearblue wel melden dat de testen valse streepjes geven
Okay. Balen dat je nu ongi bent geworden en ik hoop dat het de aankomende ronde raak is voor je. Ps... als je dit aan clearblue meldt (groot gelijk heb je) dan zal je voor 95% zeker het antwoord krijgen dat het al fout is misgegaan en de test daar nog op reageert. Ze praten je dus een miskraam aan. Helaas doen de fabrikanten van zwangerschapstesten altijd bij klachten :x
Dank je wel rogijuli! Ik hoop het ook dat het snel raak zal zijn. Ik wens jou een fijne zwangerschap toe!!!!