Herkent iemand dit? Ben nu 4 weken en 4 dagen zwanger en hou de hele tijd een soort van lage rugpijn. Doet niet ontzettend pijn maar voel het wel duidelijk! Heeft dit misschien te maken met mijn rommelende darmen? Wordt er zo onzeker van!
Ik ben 5w1d en voel het inderdaad ook. Niet hinderlijk maar wel aanwezig. Heb altijd al wel last van m'n rug maar nu ik dit van jou las merk ik dat dit toch anders voelt Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Bij mij was dat ook. Heb er nu nog last van... ben al vanaf april niet meer zwanger. Hier ook wel iemand waar mijn rug altijd al een zwa\kke plek is geweest.
Oh ben zo blij dat er dus meer mensen zijn die dit voelen en dat het redelijk normaal is dus! Ik heb het ook altijd bij een aankomende menstruatie dus werd er behoorlijk nerveus van!
Ik had het ook de eerste weken. Door die last wist ik eigenlijk voor mijn test al dat het raak was nu week 7 haast geen last meer. Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Ook ik heb nu al last van lage rugpijn (weet nog niet precies hoe ver ik ben, maar zou tussen de 5 à 7 weken zijn, mag pas over 2 weken naar gynaecoloog). Ook heb ik al een aantal keer heel erge buikkrampen gehad. Naar wat ik lees heeft het allemaal te maken met de baarmoeder die plaats is aan het maken voor dat mooie wondertje!
Jep, ik voelde het gisteravond de eerste keer. Nou heb ik ook een zwakke onderrug en kan ik niet een paar uur achter elkaar staan. Maar zo voelde het gisteravond wel, denk hoe dan heb alleen maar gezeten