Trots op je baby!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Boeketje, 21 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boeketje

Boeketje Actief lid

30 nov 2009
    431
    18
    18
    Zuid-Holland
    Wat gaat de tijd snel...
    Sinds deze week kan onze dochter (nu net 3 maanden) "echt" lachen!! Ze is al een tijdje een lachebekje, maar dan kwam er hoogstens 1 toon uit. Nu komen er meerdere tonen uit en is mama helemaal vertederd!!
    Zo trots!

Wilde dit even met jullie delen :)

Hebben jullie ook dingen die jullie zoon of dochter "net" kan, waar jullie ook zo trots op zijn (welke jullie hier willen delen)?
    Ben benieuwd...

Groetjes,
    een hele trotse mama

2. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

wat een prachtig geluid he? ik kan soms helemaal emotioneel worden als Emma hardop lacht. Dat is zo vertederend. Kan me voorstellen dat je een trotse mama bent. Geniet ervan.

Emma kan nu een tijdje los zitten. Zelfs als ze om zich heenkijkt kukelt ze niet gelijk om. Gaat steeds beter en ik ben er supertrots op want volgens mij is dit ook best vroeg dat ze dit kan.

3. claudia2008

claudia2008 Bekend lid

14 jun 2008
    686
    0
    0
    haha leuk hoor! :)
    Vond het ook leuk toen ons meisje echt ging lachen! Verheug me nu al op haar eerste woordjes! :)

4. Pioen

Pioen Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.903
    0
    0
    Geweldig he! Ze maakt ook hier veel meer geluiden, echt gilletjes en hardop lachen is er nu ook bij:)
    Ik kan zo genieten van al die nieuwe dingen! Alleen 's nachts maakt ze nu ook flink geluid als ze even wakker is, das dan wat minder:D

5. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    Wat leuk dat ze al hardop lacht! Mijn zoontje is ouder, maar lacht nog niet echt hardop. Af en toe maakt hij er wel een geluidje bij, maar niet verschillende tonen... Hij lacht wel heel veel, en is ook een echte lachebek, maar jammergenoeg nog niet hardop! Kan niet wachten tot hij het echt gaat doen.

En Emma, jou dochter is inderdaad heel snel met zitten! Die van mij is evenoud, maar komt daar nog niet in de buurt! Hij is nog te druk met groeien denk ik. Hij weegt bijna 9 kilo nu...

Maar ondanks dat mijn zoontje die dingen nog niet doet, ben ik wel supertrots op hem! Het is een heel makkelijk en vrolijk jongetje, die iedereen voor zich inneemt!

6. Ellen291982

Tuurlijk ben je supertrots. Je eigen kind is volgens mij altijd het mooiste beste en leukste. GElukkig maar dat we dat vinden. Onvoorwaardelijke liefde en trots. Ik dacht ook al dat het heel vroeg was hoor!

7. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    Ik was heeel erg trots toen mijn dochter haar eerste stapjes los zette.

Ik jankte toch hard!!!

8. Ellen291982

kan ik me zo goed indenken. Lijkt me ook zo'n groots moment.

Wat een mooi topic is dit eigenlijk!

9. Tese

Tese Niet meer actief

Eigenlijk zijn alle nieuwe dingen die mn zoontje kan een mijlpaal. En elke keer denk ik wat word hij toch groot!! En dan springen de tranen me weer in mn ogen. Over 2 weken is hij 1!!! En ik kan er niet over uit hoe snel het gegaan is!! Snik, snif, snotter....

10. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Jaaaa.... snif..... ik ben ook tróts op mijn meisje! Sinds deze week gaat ze staan, vanuit de tijgerhouding zo hup, op haar knietjes, 1 beentje strekken, andere beentje strekken en hopsakee, even kijken wat er in die mand zit of wat er op dat tafeltje staat...zooooo leuk! En wat gaat het snél, veel en veel te snel!! Alle clichés zijn dan ook waar: geniet ervan want ze zijn zó snel groot ;)

11. Boeketje

Boeketje Actief lid

30 nov 2009
    431
    18
    18
    Zuid-Holland
    Leuk om de mijlpalen van jullie baby's te lezen!
    Het gaat zo snel en elke week heeft ze wel weer iets nieuws uitgevonden (ik denk wel eens hoe komt ze erop om dit nu te doen. Laats zat ze haar bovenlip naar binnen te zuigen...daar is ze dan de hele tijd mee bezig en zit ze heel trots en geconcentreerd bij te kijken).

12. wendyp

wendyp Niet meer actief

Toen Sasha ging lopen.

En toen ze ineens opa zei, echt zo lief.

Sowieso ben ik supertrots als ze er weer een woordje bij zegt. Nu is het aauuwman, ja ja olifant! Haha, hoe verzin je het. Dan zit ik weer te glimmen van trots!

13. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Volgens mij vind je alles van je baby/kind leuk.
    Ik vind het zelfs niet erg als Kenji zichzelf helemaal ondergepoept heeft, zelfs dát kan ik nog schattig vinden. :D

Maar om even ontopic te blijven:
    Leuk is dat he, die eerste lachjes met geluid. :)
    Toen Kenji dat voor de eerste keer deed, moest ik huilen haha.
    Hij keek me ook raar aan of ie wilde zeggen: "Daar hoef je toch niet om te huilen!"
    En sinds kort kan ie echt schaterlachen, ooh dan smelt ik helemaal weg. :D

14. Droppie123

Droppie123 Bekend lid

12 jun 2007
    903
    0
    0
    kapster
    Onze kleine man is 14 maanden en verstopt zijn speentje onder zijn billen en dan zegt hij Ooo en doet zijn handjes omhoog. Echt zo van Waar is tie nu?
    Dan pakt hij hem weer en roept heel hard Tieeeeee.
    Zo van Daar is tie weer.

Het is echt zo leuk en grappig als hij dit doet.

Ook geeft hij sinds vandaag handkusjes.

15. sweetmarije

sweetmarije Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.199
    0
    36
    mummy
    letchworth garden city
    ons mannetje zit sinds 2 wken rechtop en ook toen hij zn eerste tandjes kreeg was ik zo trots (inmiddels heeft ie er al 4) en als ie 's ochtends wakker wordt en naast ons in bed ligt en je neus beet pakt of zelfs af en toe aan mn haren trekt. ben zoooo verliefd op mn mannetje!!

16. EmyD

EmyD Niet meer actief

Sinds afgelopen weekend zegt onze meid bewust 'papa' en 'mama'. Ineens had ze het door. En als ze me nu ziet, zegt ze 'mamamamama!'. Heerlijk..
    En toen ze voor het eerst kon zwaaien en 'klappen in de handjes..' meedeed. Zo schattig!
    Ow.. en zo kan ik nog wel even doorgaan, haha!

17. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.173
    35.837
    113
    Hier vanochtend ook een heel trotse mama, na een week oefenen en veel frustaties omdat ze maar tot de helft kwam draaide ze zich vanochtend zonder hulp van rug op buik. En dat schaterlachen is idd zo leuk!

18. poespoes

poespoes Lid

30 aug 2008
    26
    0
    0
    Mooi moment is dat he!!! kan me nog goed herinneren toen luca zijn eerste schaterlachje had! Ik moest gewoon beetje huilen!!!
    En dan komt zijn eerste echt woordje.... MAMA!!!
    Weer huilen!! haha.... Alle eerste keren zijn zo mooi!! Zo vertederend.
    Waar ik me ook nog steeds over verbaas is dat intens verliefde gevoel wat je voelt voor je kindje! Het maakt je zo sterk!!!
    Ik sta er nl alleen voor, papa is er van door en kijkt niet meer naar zijn zoon om!
    Dan heb je het wel eens zwaar! Maar zodra hij naar je lacht of mama zegt dan smelt je en kan je heel de wereld weer aan!!!
    Het is absoluut het mooiste wat er is!!!

19. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Ze heeft gisteren voor het eerst echt gebrabbeld. Ik was een spelletje met d'r aan het doen, zachtjes tegen d'r mondje blazen en ze vond het helemaal geweldig :D

20. kim0503

kim0503 Bekend lid

10 apr 2009
    634
    0
    0
    Hoekse waard
    Oh geweldig is dat als ze weer iets kunnen of doen.
    Sinds dit weekend kan remco uit een tuitbeker drinken/sabbelen/kauwen hihi Ik geef hem de beker als hij ligt en hij doet hem nu dus zelf in zn mondje, ik was zooooo trots toen hij dat ineens deed en ook nog vocht in zn mondje kreeg hahahaha weer een stapje dichter bij zelfstandigheid ( liever niet te snel natuurlijk hihihi)

Deel Deze Pagina