zo vreselijk koud!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door rastagirl, 19 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. snow

snow Actief lid

11 mrt 2007
    256
    1
    0
    ik ook meiden, heb het zo koud, zit dan met 3 truien aan maar dat helpt nog niks, maar snachts als mijn vriend tegen me aan gaat liggen krijg ik het bloedheet van hem, het is vnml overdag en savonds voor ik ga slapen dat ik het koud heb, en idd alleen een warme douche helpt.

2. Muisje1981

Muisje1981 Actief lid

26 dec 2006
    254
    0
    0
    Ik heb wel last van hele koude handen!

3. Hier hetzelfde. Voel me al bijna een week grieperig en heb het zooooooo koud dan lig ik in bed met de dekens helemaal over me heen en dan nog rillen van de kou .

4. Neeke

Neeke Bekend lid

8 apr 2006
    968
    0
    0
    Commercieel
    Gelderland
    Sluit me er ook bij aan! Wel logisch, mijn temperatuur is nu 's ochtends al 37.3. Als je koorts hebt of zelfs maar verhoging tot 37.5 heb je het ook koud! Eigenlijk hebben we met z'n allen de hele zwangerschap verhoging, omdat ons lijf zo hard werkt en door de hormonen natuurlijk... Weet niet meer van mijn eerste zwangerschap wanneer het over ging, maar misschien kwam het toen ook wel omdat het zomer werd...

Neeke

5. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    Ik heb het in het begin ook erg koud gehad. De airco op mijn kantoor had ik op 25 graden staan en nog niet echt warm... Zit nu al op de 23 graden hahi

6. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    hier ook koud, koud, koud. zelfs van douchen krijg ik het maar even warm. en als ik 's ochtend wakker wordt heb ik het ontzettend warm in mijn bed

Deel Deze Pagina