personeelsuitje

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door huitje, 3 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. huitje

huitje Bekend lid

18 okt 2009
    561
    0
    0
    kop van overijssel
    wij gaan met ons jaarlijkse personeelsuitje
    dit keer trekkerrijden en klompen schilderen.
    Vraag me alleen af of het verstandig is om daar aan mee te doen
    want ben dan bijna 35 weken zwanger.
    Wat zouden jullie doen?

2. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    het klompen schilderen wel maar het trekkerrijden niet... schud nogal erg volgens mij en daar voel je je daarna niet echt prettig bij!!!

3. Rosado

Rosado Niet meer actief

Het trekkerrijden zou ik overslaan, vaak kan je op een trekker natuurlijk niet echt comfi zitten, maar ik zou wel lekker mee doen met het klompen schilderen. Kan jij mooi even relaxen en wat drinken als ze op die trekkers gaan rijden.

4. poppedopje

poppedopje Fanatiek lid

29 mrt 2010
    2.389
    1
    0
    NULL
    Vlak aan zee
    Bij dat trekkerrijden kan ik me niets voorstellen.... Ja, rijden op een trekker, maar wat is daar leuk/speciaal aan en is het gevaarlijk? Als het om racen gaat zou ik overslaan, verder zie ik geen probleem... Klompen schilderen moet ook lukken lijkt me... Dus tenzij je geen zin hebt of een hele zware zwangerschap, zou ik niet weten waarom je niet zou kunnen gaan...

5. huitje

huitje Bekend lid

18 okt 2009
    561
    0
    0
    kop van overijssel
    Ik zat zelf ook al te denken om niet aan het trekker rijden mee te doen. Trekker rijden kan met een oude trekker nogal zwaar zijn. Ik neem mijn foto toestel wel mee en ga van iedereen maar foto's maken. Heb ik ook wat te doen.

6. misa

misa Niet meer actief

Ik zou het trekker rijden ook ff laten voor wat het is, gewoon omdat het me niet fijn lijkt! Klompies schilderen kan natuurlijk wel!
    Fijne dag!

Deel Deze Pagina