zo vroeg al een eisprong? of snap ik het verkeerd?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Jesa, 7 nov 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jesa

    Jesa Lid

    7 nov 2018
    14
    0
    1
    Vrouw
    Ja zou het?
    Ja ben vandaag iets later geweest. maar wel voor het opstaan :)
     
  2. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.451
    15.007
    113
    Nabij Utrecht
    Ja dat kan veel invloed hebben.
    Je moet echt elke avond evenveel slaap hebben gehad en ook elke ochtend op dezelfde tijd hebben getempt (voor het opstaan).
    Elke nacht/dag waarin dit niet het geval was, moet je eigenlijk als onbetrouwbaar zien.
     
  3. Jesa

    Jesa Lid

    7 nov 2018
    14
    0
    1
    Vrouw
    schiet mij maar lek :)
    3 dagen terug afgesproken dat als mijn temp boven het lijntje bleef we maar nogmaals zouden testen maar de volgende dag was hij lager dan ooit. flink balen en wachten op de menstruatie dus, die niet kwam.... Gister de temperatuur ineens weer omhoog, zou het dan toch? getest, negatief. De hele dag er vanuit gaan dat het dan die dag wel zou komen. Maar nee. niks.
    Vanmorgen was hij zelfs hoger dan ooit in de cyclus, ook nog geen menstruatie.
    Ik geloof niet dat temperaturen voor mij is weggelegd, zelfs FF raakt ervan van slag en geeft me een nieuw rood kruis
     

    Bijgevoegde bestanden:

  4. vlinderCN

    vlinderCN Fanatiek lid

    21 mei 2018
    4.840
    1.675
    113
    Vrouw
    Wat raar zeg! Ik zou wel vol blijven houden want juist als het zo afwijkend is, is het belangrijk om inzicht te hebben...
     
  5. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.451
    15.007
    113
    Nabij Utrecht
    Heel eerlijk.... ik denk dat jouw ei gisteren pas was. Als je temp nu tenminste zo hoog blijft.
     
  6. Jesa

    Jesa Lid

    7 nov 2018
    14
    0
    1
    Vrouw
    Hij bleef niet zo hoog. Vandaag is hij weer 36.9
    sinds de eisprong (op dag 14) is hij meestal 36.9 geweest
    dag 34 alweer vandaag.... als ik geen temperatuur had bij gehouden was dit de dag waarop ik erg zenuwachtig werd, langer dan 33 dagen zit er eigenlijk nooit tussen.
    Ik vind 36.9 voor vandaag er ook niet echt op wijzen dat er wat aan komt maar wel een wat zeurend gevoel. maar dat had ik een week geleden ook.
    We wachten af :)
     
  7. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.451
    15.007
    113
    Nabij Utrecht
    Helaas .... dan denk ik echt dat je geen ei hebt gehad en dus een cyclus overslaat.
    Ik zou wel blijven tempen hoor ;)
     
  8. Jesa

    Jesa Lid

    7 nov 2018
    14
    0
    1
    Vrouw
    Dat heb ik nog nooit gehad. Nou ja, voor alles is een eerste keer natuurlijk.
     
  9. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.451
    15.007
    113
    Nabij Utrecht
    Nou idd :):)
     

Deel Deze Pagina