Hallo iedereen, Ik ben sinds deze maand begonnen met clomid. Omdat ik geen ei-sprong heb. Gisteren naar ziekenhuis geweest voor weer een echo de 4e inmiddels geloof ik. Het eitje was inmiddels flink gegroeid 2.39 mm dus die heeft flink zijn best gedaan. De arts zei tegen mij dat het eitje vandaag zou gaan springen. Gisteren voor het eerst in mijn leven dat ik in mijn menstruele cyclus een ei-sprong heb gevoeld. Erge buikkrampen gehad, en moet jullie zeggen het is nog niet echt over. Ook samenleveningstest gehad, nog geen uitslag van helaas. Een samenlevingstest is ook niet echt zonder pijn. Ze zijn weleens bij mij naar binnen geweest met een eendenbek voor een uitstrijkje maar nu ging hij nog verder open en dat was wel even pijnlijk. Moet morgen weer naar het ziekenhuis om weer een echo te laten maken om te zien of het eitje daadwerkelijk is gesprongen.
Oh wat spannend! Ik hoop dat alles helemaal goed gaat met de Clomid. Ik slik ze ook al een jaar en heb sinds dat jaar ook hele regelmatige cyclussen MET een mooie eisprong. Succes meid!
Spannend hoor, heb zelf geen ervaring met Clomid, maar ben blij dat het je zo goed helpt! Enneh nu snel goed klussen groetjes
Hallo, ik heb een beetje precies hetzelfde als jij ik had na dat ik een jaar gegeleden met de pil gestopt was ook nog geen 1 keer een menstruatie gehad, een poosje gelden voor het eerst ongie geworden met provera daarna clomit en echt ik heb men eisprong ook gevoeld (en gezien op echo's), nu wacht ik of ik ook ongie wordt, zou vandaag moeten zijn, dus voor het eerst uit mezelf weer ongie of niet natuurlijk. en ik voel me zo goed omdat ik weer een gewone cyclus heb, en mijn huid wordt ook weer mooie heb jij dat ook?, dat je je nu beter als ooit te voren voelt. groetjes muurbloem