Zo vroeg al potjes?

Discussie in 'Voeding' gestart door Mandarijn, 11 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    tot 6maanden heeft je kleintje genoeg aan bv of fv. fruit en groente is dan extra, maar zeker niet voor de 4maanden. de darmpjes zijn zich nog aan het ontwikkelen en je kan dus grote problemen krijgen als je nu al gaat beginnen met bijvoeden.
    wij zijn met alyssa begonnen met fruit toen ze 4maanden was omdat ze al een maad lang het eten uit onze monder zat te kijken en constant zak te smakken. ze gaf het dus zelf aan dat ze ook iets ander wilde dan melk. maar 2maanden is echt veel en veel te jong.

liefs doris

2. Mandarijn

Mandarijn Bekend lid

3 feb 2007
    760
    0
    16
    We hebben het erover gehad en hij laat de beslissing aan mij over wanneer ze bijvoeding gaat krijgen.
    Hij had er zelf al over nagedacht (na mijn eerste reactie tegen hem :) ) dus overtuigen hoefde ik niet echt, wel heb ik het waarom uitgelegd om liefst zo lang mogelijk te wachten
    bedankt meiden voor de tips en steun

3. meisje26

meisje26 Fanatiek lid

6 apr 2007
    1.797
    1
    38
    niet doen zo vroeg en ik vraag me af waarom in godsnaam? je kunt toch overal lezen dat je pas vanaf minimaal 4 maanden liefst zes aan bijvoeding moet beginnen...

4. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Wat fijn mandarijn dat jullie hebben kunnen praten en je vriend het aan jou over laat... ik hoop dat hij ook begrijpt waarom...

Alles is verder al gezegd, dus ik ga niet in herhaling treden... o ja: 1 ding nog... je vriend denkt dat te veel plasluiers niet oke is, maar dit is juist SUPER! Dit betekent dat ze genoeg melk binnenkrijgt en dus heel goed aan het drinken is bij je... vooral zo door gaan meis! Succes!

5. miranda22

miranda22 Bekend lid

5 jul 2007
    771
    0
    0
    mama
    heerhugowaard
    hey hey,

super blij om te horen dat het goed is afgelopen.
    En ook wel fijn dat hij het zelf ook wel door had en de keuze aan jou laat.
    Nou heel veel suc6 er verder mee, en voor ALS de tijd zover is heel veel klieder plezier.

groetjes miranda

6. yake

yake Fanatiek lid

25 jun 2006
    2.791
    0
    0
    Hé, super! Fijn om te horen!

Deel Deze Pagina