Sinds afgelopen week heb ik een heel vervelend gevoel in mijn vagina en bij mijn schaambeen. Langere stukken lopen gaat haast niet meer. Ik heb dan het gevoel of er een heel grote druk op mijn blaas en vagina staat. Net alsof er iets heel zwaars op drukt. Het is een heel vervelend gevoel. Ook net alsof je moet plassen (er komen dan maar een paar druppels...)Als de baby daarbij nog even gaat draaien met haar billen dan krijg ik ook steken in mijn vagina. Als ik zit heb ik er niet zo veel last van. 2 weken geleden had ik een blaasonsteking. Urine is daarna gecontroleerd en blaasontsteking was weg. Gisteren maar weer een potje weggebracht en deze is ook schoon. Zou dit te maken kunnen hebben met het indalen? Alvast bedankt! Groetjes shampoo
Ja, ik lees het net... nou, dan houd ik jouw topic ook in de gaten. Wat een vervelend gevoel hè. 100 meter lopen is al niet fijn. Loop dan net als een waggelende oude oma, hihi.
Jahwel,, dit heb ik ook, nu al zo een 2/3 weken.. En vooral met dat lopen, en als het goed koud is buiten, moet ik egt zo snel mogelijk een wc vinden voor dat kleine beetje, terwijl ik et gevoel heb alsof er liters uit moeten komen.. Ook ligt mijn beeb al enige tijd naar onder en vaak met het handje voor het gezicht.. als de beeb deze te veel of te hard beweegt, heb ik het gevoel alsof ie bijna me vagina uit komt & zo de baarmoeder/placenta door gaat prikken..
Kunnen jullie het ook terug duwen? Dat lukt mij soms namelijk. Dan heb ik er eventjes geen last meer van en dan komt het op den duur weer. Echt vaag!