Hey dames. Ik voel me een beetje ongemakkelijk laatste paar dagen... Die kleine is goed aan het schoppen hoor en ben a.s. maandag alweer 25 weken zwanger Ik heb nu alleen de afgelopen 3 dagen steeds vaker last van lichte krampen, soms wat steken en last van me darmen. Echt het typische ongesteldheidsgevoel.... Herkent iemand dit?
Ik heb dit ook. Ben nu 20 weken zwanger, misschien komt het doordat de baby zoveel beweegt nu. Ik zou het anders echt niet weten
Ik zou echt even de vk bellen, gezien je voorgeschiedenis en dat je ook wel een pittige tijd hebt gehad, gezien je andere topic. Beter een keer te veel dan te weinig. Echt doen hoor! Sterkte ermee en laat je even weten wat ze zegt?
Pijn in mijn darmen herken ik heel erg daar heb ik ook vanaf 2 weken weer erg veel last van.. de krampen kunnen ook zijn van de baarmoeder die groeit.. bij mij heeft de kleine een flinke groeispeurt gehad rond dat termijn.. maar als je je echt zorgen maakt even bellen daar zijn ze voor
Bij mn eerste heeeeeel vaak last van ongesteldheidsgevoel gehad. Gyni zei toen dat t kwam door t groeien van de baarmoeder. Nu bij de 2e af en toe snachts, word er dan ook echt wakker van. Maar zoals de andere dames al zeiden, bel gewoon even je vk.