brandon is nu nog ene vrolijke dreumes maar als hij net ene peuter is komt zijn broertje of zusje nu zitten we met een vraag of dat een peuter en een baby op 1 kamer kunnen . we hebben eigelijk nog wel 1 kamer over maar die willen we eigenlijk bewaren voor de was, hond, computer of te wel rotzooi kamer. gen jullie tips/ ideen maar wnat wij komen er samen nu even niet uit
bij ons is de pc verhuisd naar onze slaapkamer. de was naar zolder. en de katten mogen boven sowieso toch al niet in de slaapkamers.
Wij hebben ondanks genoeg kamers, de kids alledrie op 1 kamer. Gaat perfect, ze hebben wat aan elkaar en wonder boven wonder worden ze niet van elkaar wakker 's nachts als er wat is..zelfs niet toen Fabian er 3x uitkwam voor bv.
hoe oud zijn die van jou? wij willen ze namelijk ook op 1 kamer doen maar we weten niet of dat wel verstandig is.
7,5,3 nu, maar is dus al vanaf begin zo en de oudste 2 schelen minder dan 2 jaar en sliepen toen al samen..tis echt vanaf het begin zo geweest hier, eerst samen en later de derde er nog bij.
Ik zou ze niet op 1 kamer leggen. De baby is vaak snachts wakker wellicht, en de peuter heeft ook zijn rust nodig. Maar sowieso zijn eigen plek..... ik bedoel: zo opeens komt er een mensje bij, misschien beschouwt ie het wel als een "indringer" en dan moet de baby ook nog eens op zijn kamer.... Ik zou het dus niet doen... ze verdienen allebei hun eigen plekje, en hun rust.....
Ik denk dat t er ook aan ligt wat voor soort baby je baby is... Iman huilde dag en nacht, nou ik denk niet dat zijn/haar broertje dankbaar is voor een jankende baby naast hem
Ik zou ze ook niet op 1 kamer doen, want een baby huilt vaker en maakt de oudste dan weer wakker.... Naomi werd ook zelfs wakker van Amber toen ze gewoon op eigen kamer lag, maar na een week na de geboorte was ze er aan gewend en sliep dan verder.. Maar ik denk dat als ze op 1 kamer liggen, nu er nog steeds wakker van werd... Ik zou ze ieders een eigen kamer geven...
ik zit dus met het zelfde probleem ik heb maar 2 slaapkamers en romy heeft er eigen kamertje dus maar wij zitten ook te denken om de baby bij haar op de kamer te leggen. romy sliep eigelijk gelijk de nacht door maar ja als de baby dat niet gaat doen dan denk ik wel dat romy er wakker van word . wij nemen nu in overweging om de baby eerst bij ons op de kamer te nemen en als het de nacht door slaapt bij romy
Heb het zelfde, mijn dochter is nu 2 en de tweede komt over ongeveer 9weken. Maar heb ze hebben echt apparte kamertjes, ook al hebben we ruimte gebrek! Moet er niet aan denken op 1 kamer jessica
daar zitten wij ook aan te denken maar toen zij een vriendin weer van dan kan het zijn dta die jaloers wordt omdat hij dna niet bij papa en mama mag slapen en de baby wel
Hoi onze oudste was bijna 3 toen zijn broertje kwam, de eerste 2 maanden sliep de baby bij ons vanwege bv daarna sliep ie bij zijn grote broer en voor ons was het zelfs een verademing. De oudste kwam er nl regelmatig uit en hoorde allemaal gekke geluiden en toen zijn broerjte op zijn kamer lag werd dat een stuk minder alsof hij zich niet meer zo alleen voelde, ze hebben een hele grote kamer nl. Dus het gaat fantastisch en als de kleine huilt of andersom dat hoort de ander niet (tenminste bij ons) alleen 's ochtends dan maakt de oudste nog wel eens de kleinste wakker maar dat is hooguit een half uurtje eerder of zo. Succes