Baby wordt over 2 dagen 6 maanden. Een rustig en tevreden meisje die sinds dat ze ongeveer 8 weken was de nachten doorsliep van circa 10 uur. Ze krijgt eigenlijk alleen borstvoeding en sinds 2 dagen zijn we begonnen met fruit maar daar komt echt nog niks van in haar buik terecht misschien een half theelepeltje Ik ben nu sinds een week aan het werk, en echt ineens is beeb geirriteerd, komt niet meer zelf in slaap, huilt veel. S´nachts is het helemaal feest. Ze heeft ongeveer anderhalf uur nodig om in slaap te komen en daarna wordt ze ongeveer om de 2 uur huilend wakker. Geef haar steeds de borst om te troosten en dat helpt tijdelijk. Kan een baby echt zo´n last van hebben dat mama er een paar uur per dag niet is? Herken het niet van mijn andere 2 kinderen. Of toch iets anders aan de hand? Ik ben in totaal 5,5 uur weg van huis, en de papa is dan bij haar thuis.
Jazeker dat kan heel goed. Hier uitte die dat door heel de nacht aan een borst te willen, dit duurde een paar weken en toen waren we weer bij het "normale ritme"
Hier was ze de eerste 2 weken ook van slag toen ik ging werken (met 4 maand) Hierna werd het weer normaal. Maar mijn dochter is nu ook 6 maand en sinds 3 weken ook oneens weer snachts wakker. Ze eet al wel goed groente en fruit, maar misschien is het ook wel net de leeftijd.
Ja,dat zie je vaak. Best logisch ook. Al die tijd was je er,kon ze bij je drinken en knuffelen. Nu is dat niet meer zo. En dat is wennen. En dat zie je terug in mama-honger,en soms wat onrust. Mijn meisjes hadden ook zo'n fase. Daarna gingen ze doorslapen van 21.00-06.00��