zo vroeg

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door butterfly24984, 9 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. butterfly24984

butterfly24984 Bekend lid

16 okt 2011
    682
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn kleine man is dik 8 maand en al tijden vroeg wakker zo rond half 6 of half 7 nu laat ik hem altijd liggen wanneer hij voor 6 wakker word tenzij hij overstuur raakt dit werkt meestal wel zijn er meer mammas met zulke vroege vogels
    I

2. Ushi1982

Ushi1982 Actief lid

4 jun 2010
    141
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi

Ja hoor! Mijn zoon is nu 11 maanden en vanaf 7 maanden altijd tussen half zes en half zeven wakker, meestal rond zes uur. Geef nog wel altijd ff het speentje, maar meestal slaapt hij niet meer.
    Van alles al geprobeerd, papfles, meer eten overdag, later in bed, maar niets helpt. Biologische klok denk ik. Ik vond het ( en vind) het ook vroeg, maar hebben net een periode achter de rug dat hij ook weleens om 3,4,5 uur kwam en daarna niet meer ging slapen, dus ben blij dat het nu weer zes uur is!

3. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Esmée is ook altijd rond 6e wakker. Laat haar dan even liggen en soms valt ze nog even tot 7 in slaap..

4. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.147
    8.880
    113
    J. is maanden tussen 5 en 6 wakker geweest. Inmiddels is het weer ietsje later. Maar ja, nu hebben we er een baby bij, dus de 'wekker' gaat gewoon opnieuw tussen 5 en 6. ;)

5. butterfly24984

16 okt 2011
    682
    0
    0
    NULL
    NULL
    Altijd fijn om te weten dat je niet de enige bent die zo vroeg wakker is ;)

6. mich87

mich87 Bekend lid

7 nov 2011
    599
    38
    28
    NULL
    NULL
    Vind het een prachtige tijd om eerlijk te zijn. Mijn zoontje is ook wel eens om half 4 helemaal paraat...;) Maar sowieso altijd voor 6 uur. Hij moet wel heel erg moe zijn geweest de vorige dag, wil hij tot 7 uur ofzo 'uitslapen'.

7. butterfly24984

16 okt 2011
    682
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het grote voordeel ervan is dan wel dat ze vroeg op de avond moe zijn en je dus de hele avond voor jezelf hebt!
    Vanochtend was mijn kleine man trouwens om half 6 wakker, maar omdat hij niet echt huilde bleef ik nog even liggen om 6 uur sliep mijn kleine man alweer en heeft hij warempel tot 7 uur geslapen :)
    Dat maken we ook nooit meer mee :)

8. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hier ook half zes iedere dag..

9. jayenriv

jayenriv Niet meer actief

Hier ook een vroege vogel. Tijdje gehad dat hij ook rond 4 uur al helemaal wakker was, nu is het tussen half 6 en half 7 (als ik mazzel heb hihihi) Hij word vaak nog wel 1 keer in de nacht wakker en als dat rond 4-5 uur is dan ga ik wel eens bij em liggen en dan slaapt ie nog ff door tot 6.30-7 maar das wel t uiterste. Hij slaapt overdag maar een uurtje, soms 45 min, dan zou je denken dat hij heel moe is later, maar nee hoor. hij gaat dan ook gewoon om 20 uur slapen, eerder is hij gewoon niet moe genoeg.

Deel Deze Pagina