Ons meisje is nu bijna 5 weken en krijgt de fles. Nu zijn we begonnen met de difrax fles maar we merken dat ze zich best veel verslikt en knoeit loopt echt met straaltjes langs de speen. Hebben al de avent geprobeerd en de dr brown maar daar wordt het niet beter van. Daarbij vindt ze zelf de difrax het fijnste. Nu is ze best gulzig althans dat lijkt. Nu is mijn vraag hoe kan ik dit het beste aanpakken een andere speen of de voeding indikken? Ze heeft ernstige kma dus van voeding veranderen gaat niet. Ze lijkt ook niet echt verzadigd na een voeding ze weegt nu 2800/2900 gram en drinkt al 5 flessen van 120+4 en 1 van 90+3 dus meer geven wil ik ook niet echt. Dus graag tips...
mijn meisje knoeide ook zo met de Avent en met de Difrax, met de drBrown fles is het zo goed als over maar die heb je al geprobeerd heb je op de Difrax fles de S speen? mijn vriendin haar dochter drinkt ook zo gulzig en is ook niet snel verzadigd en die doet Nutriton door de voeding heen. ik durf alleen niet te zeggen of je meisje dat ook mag hebben ivm KMA. je zou de consultatie infolijn eens kunnen bellen voor advies.
Hier de difrax s fles, maar dan met 3 standen speen ! Heeft bij ons heel goed geholpen, hij drinkt nu erg rustig en netjes !
Bij ons hielp de dental speen erg goed. Ze deed daardoor langer over haar fles en verslikte zich minder. Wij hadden deze i.c.m. de difrax fles. Daarvoor hetzelfde probleem als jullie!
Ze moeten echt leren om uit de fles te drinken. Mijn zoontje knoeide ook verschrikkelijk en heb veel flessen geprobeerd. Toch vond ik de difrax het fijnst. Met de smalle speen. Dus geef het de tijd. Vanaf 2 maanden ging hij al een stuk netter drinken en nu heb ik haast niet eens een spoegdoekje nodig. Helemaal als ze eerst borstvoeding heeft gehad zijn ze gewend naar mij idee om heel hard te moeten zuigen en meerdere keren voordat ze kunnen slikken. Bij een fles komt er natuurlijk iedere keer melk en meer melk denk ik. Dus dan hebben ze hun mond tevol. Dat is wat ik heb gemerkt toen. Ben na 3 weken overgestapt op fles. Het is vaak ook erger als hij erg moe is of als hij vol zit. Heb je dat ook gemerkt? Of niet? Ik probeerde het dan ook altijd zo uit te kienen dat hij de fles kreeg wanneer hij net wakker was. Dan dronk hij ook beter.
Mijn zoontje had eerst ook de difrax fles..maar daar knoeide hij ook heel erg mee... verschillende spenen geprobeerd..maar omdat hij ontzettend hard zoog (eerst bv gehad) ging het bij de meeste spenen dan te hard.. Ik heb nu de aventfles met een nummer 2 speen en dat gaat heel goed..hij knoeit nu eigenlijk nooit meer
Wij hadden dit probleem ook. Sinds we een schepje nutriton bij de fles doen om het iets in te dikken is het probleem opgelost