Jakkes Ook regen hier. En nou net n middaggie voor mn zoontjes schoolreisje....hopelijk is t morgen weer beter weer. Zat net vanmorge nog tegen hem te zeggen van je hebt geluk dat t ineens zo'n lekker weertje is... gaat t smiddags regenen
ik vind regen wel erg fijn, wordt er altijd zo vrolijk van. maar helaas mag onweer niet. heb dan twee bange meisjes
ik WAS ook heeeel vrolijk van het weer, heerlijk weer iedereen lekker buiten, de kids die hiervoor op het pleintje aan het voetballen zijn, lekker in de tuin bezig zijn, en lekker buiten zitten. Kan daar enorm van genieten..... Alleen sjah het blijft Nederland hea? Pokke regen
Ik woon ook in een nieuwbouw wijk en heb gisteren ook zo'n mega spin gevangen (met een glas en manlief mag ze opruimen lees; door w.c. spoelen) En vanmorgen had me vriend de andere gevangen. Let er wel op als je 1 zo'n spin in je huis hebt heb je er automatisch 2, altijd een mannetje en een vrouwtje.
iieeew! ben je niet bang dat die spin weer omhoog komt ale: ik heb een keer een spin in de pot gehad, sindsdien kijk ik eerst. die kwam langs de rand omhoog ale:
h bahhhh, ja ben er wel bang voor maar me vriend spoelt wel 5 keer door.... dus mag dan hopen dat die int riool zit?
Mijn man vangt ze altijd in een pot en gooit ze naar buiten, een stuk uit de tuin. maar ja ze komen even hard weer terug. Ik snap ook niet hoe ze binnenkomen, we hebben overal horren voorhangen Bah ik durf ook niet zomaar mijn schoenen en slippers aan te trekken, bang dat er eentje inzit.