vraagje over pregnyl...

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door ladypink, 28 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ladypink

ladypink Fanatiek lid

3 jun 2007
    1.360
    0
    0
    meiden even een innestelingsvraagje je hebt tussen de 5 en 7 dagen na de eisprong als het goed is een innesteling toch?
    nou ik heb sinds gister de 2de dag na de eisprong "opgewekt door pregnyl trouwens" een soort spierpijnachtige buikpijn en dit is nu al de tweede dag "zit nu op cyclusdag 3"dat ik het heb.
    het zit onder in mn buik en rond mn navel ook boven mn navel.
    en ik heb pijnlijke tepels kan dat van de pregnyl komen? of zouden dat nu al zwangerschaps kwaaltjes kunnen zijn.
    ik heb eerder ook wel eens gehad maar niet die buikpijn

2. Biekie

Biekie Lid

9 jun 2009
    90
    0
    0
    Hallo,

Ik heb inmiddels 6 IUI's achter de rug, helaas zonder resultaat, maar gebruikte daarbij ook de pregnyl.
    Ik had ook dezelfde kwaaltjes als jij, toch wel een aantal dagen buikkrampen, zeurdige pijn in de buik en pijnlijke borsten. Eerst dacht ik ook dat dat zwangerschapskwaaltjes waren..maar het komt van de hormonen in je lijf.
    Wat natuurlijk niet hoeft te zijn dat je niet zwanger bent hoor, dus veel succes nog! Maar de kwaaltjes zijn herkenbaar helaas...

Biekie

3. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Het zou inderdaad goed van de Pregnyl kunnen komen. Dat wordt immers gemaakt uit urine van zwangere vrouwen.

Lijkt me niet dat je meerdere dagen innestelpijn kunt voelen namelijk. Maar ik heb daar dan ook geen verstand van helaas.

4. ladypink

ladypink Fanatiek lid

3 jun 2007
    1.360
    0
    0
    nou dan gooien we het maar op dat het van de pregnyl komt bedankt meiden nu ben ik gelijk een stuk minder nerveus..

5. Dopey

Dopey Bekend lid

21 nov 2008
    893
    1
    0
    Herkenbaar en het is inderdaad van de Pregnyl. De innesteling is pas op dag 5- 7 na de eisprong...

6. ladypink

ladypink Fanatiek lid

3 jun 2007
    1.360
    0
    0
    wanneer testen jullie dan eventueel want ik wordt niet van mezelf ongi nu ik aan deze medicijnen ben...en met pregnyl worden de testen beinvloed tot en met dag 10 na de pregnyl spuit heb ik begrepen?? wat adviseren jullie dan om te testen zat te denken aan 7 aug dat is dan dag 14 na de pregnyl spuit

7. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Hoogstwaarschijnlijk komen de kwaaltjes en buikpijn door de Pregnyl. Je spuit puur HCG in je lichaam en dat is er pas na 10-12 dagen weer uit. Je kunt het beste twee weken na de eisprong testen, dan is de uitslag het meest betrouwbaar.

Trouwens: Als je van jezelf geen cyclus hebt, heb je geen eisprong. En die is deze keer opgewekt, waardoor je dus ook ongesteld gaat worden, tenzij je zwanger bent.

8. ladypink

ladypink Fanatiek lid

3 jun 2007
    1.360
    0
    0
    nee zo werkt dat niet bij mij de gyn heeft al gezegd en dat was de vorige keer ook zo..dat als ik dit gebruik niet van mezelf weer ongi wordt.
    misschien is het bij iedereen verschillend maar bij mij werkt het zo.
    verder heb ik net een zw test gedaan die was heel licht posi dat is van de pregnyl maar ik heb dit gedaan om te kijken als ik over 14 dagen test en hij is knal of duidelijker dan deze test weet ik dat dat niet van de hcg van de pregnyl komt.

Deel Deze Pagina