Augustus heb ik een mk gehad bij 6 wk. De teleurstelling enorm groot. Maar de hoop day het ons zou lukken bleef. Het vooruitzicht 3weken Rust in la France zou ons goed doen. Afgelopen week al een en ander aan symptomen gevoeld maar goed, kan ook m'n menstruatie zijn. Tot ik op vanmorgen kots misselijk werd van de koffie.. Ik dacht ga toch maar eens testen.. En binnen enkele seconde kwamen de streepjes. Mijn geluk kan niet op. Zwanger!!!! Wij rijden volgende week terug naar nederland met z'n 4e . Nu hopen dat alles goed mag gaan!
Gefeliciteerd. Jullie mogen voorzichtig heel erg blij zijn! Ik hoop dat alles goed gaat en dat de beeb bij jullie blijft!
Gefeliciteerd ! En wat bijzonder oom dat ook echt " samen" even mee te maken dit moment zo op vakantie! Geniet ervan!
Hey!! Gefeliciteerd joh!! Extra leuke vakantie is dit dus en 1 om niet meer te vergeten! Dat t maar een mooie plakbeeb mag zijn!!
Gefeliciteerd! Hier hetzelfde verhaal. Mk is 1 augustus doorgezet... Nu gelijk weer zwanger, spannend hoor!