In de kraamtijd dragen mijn kindjes voornamelijk witte tricot kleertjes, met roze of lichtblauw. Ik ben niet zo van de stoere kleertjes voor de 1e paar weekjes. Daarna ben ik bij mijn zoontje helemaal los gegaan. Ik hou voornamelijk van een beetje 'kak' kleertjes, polotruitjes met kraagjes, overhemdjes. spencertjes enz. Ik had altijd keus genoeg hoor, merk en non-merk.
ik heb er ook flink moeite mee gehad maar ik begin er nu wel aan te wennen en mijn weg in te vinden. Mijn favorieten zijn vingino, z8 en chaos and order. Ik ben het er dus niet mee eens dat je niet veel geld moet uitgeven omdat ze vies worden en het maar kort dragen (Je hebt toch een wasmachine ) Maar goed ieder zn smaak toch? Ik ben wel echt een meisjesshopper... jurkjes zijn zoooo leuk... maar ik kom wel steeds meer leuke jongens kleding tegen.
wiplala wat een tip... ziet er leuk uit zo een oversized gekleed kindje... :S Het is een tip om geld te besparen ja (rompers met lange mouwen doe ik er wel onder trouwens maar wel onder passende kleding). Sorry maar ik vind niks zo erg als slecht passende kleding...
Wij hadden een groot kindje (4320 gram) maar toch echt nog een hele tijd maat 50 gehad hoor... mijn dochter was 1990 gram en die heeft nog een tijdje in 44 gezwommen... maar kleiner viel er niet echt te krijgen...
haha! grotendeels mee eens! dochter mag wel zelf kiezen... maar mama doet de voorselectie k3 of hello kitty mag dus niet op kleding! Wel op een pyama. Soms zitten we samen achter de computer te webshoppen en dan kijken we wat we allebei mooi vinden. Als het dan aankomt dan laat ze vanzelf wel weten welke ze mooi vindt... dametje... ze is net 3 overigens.
Als je houdt van een beetje retro... 4funkyflavours - babykleding en kinderkleding / baby & children's clothing
Ik vind zelf de shirts/truien van Lief! heel erg leuk voor jongens. Qua broeken ben ik helemaal weg van Name It en Noppies. Lekker stoer. Heb ook veel kleertjes via marktplaats gekocht (Tommy Hilfiger, McGregor, DKNY, Z8, Vingino, BFC, Levi's etc). Is vaak nog als nieuw, omdat ze het maar een paar keer aan hebben gehad. Heb je toch kwalitatief goede merkkleding, maar voor aanzienlijk minder geld dan in de winkel. Persoonlijk vind ik het zonde om voor diezelfde merkkleding ontzettend veel geld te betalen. Ze hebben het immers maar zo kort aan. Ben waarschijnlijk wel een uitzondering als ik zeg dat ik jongenskleding vaak veel leuker vind dan meidenkleding. Kast van m'n zoontje puilt echt uit, terwijl ik nu voor de kleine meid echt goed moet zoeken.
Vind het ook heel erg moeilijk voor jongens, zeker in de newborn tijd. Heb toevallig vandaag een geweldig noppies pakje gescoord, wel de nieuwe collectie want ik vond de zomer collectie niet zo geweldig. Ook bij ducky beau heb ik het e.e.a. gescoord en ik ivnd het merk peaple ook erg leuk!!
Heb ik ook gedaan hoor Wipala! Gewoon "grote" shirtjes aangetrokken. Heeft mij mooi wat kleine maatjes geld gescheelt! Kon mij weinig schelen trouwens hoe hij eruit zag zolang het maar lekker ruim zat. Nu heb ik veel vd h&m, mexx (gekregen bij fotoshoot anders is het niet te betalen), prenatal en little feet. Hij heeft nu maatje 80 dus het wordt wat leuker qua kleding keuze nu! Ik hoor ook veel over de zara en we kids ga ik binnenkort ookrens kijken!
Onze dochter was 5 pond, maar eerste kleertje was maat 56. Heeft ze ook super lang mee gedaan ja. Was ook eigenlijk te groot. We hebben haar ook lang in maat 50 gehad.