Kun je al misselijk zijn voor de mogelijke innestelling?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Hummeltje83, 14 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hummeltje83

Hummeltje83 Bekend lid

11 feb 2010
    687
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wie oh wie weet er antwoord op deze vraag?
    Waarschijnlijk ben ik er teveel mee bezig maar heb sinds gisteren geen trek meer in koffie en mijn maag doet raar.
    x

2. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.767
    18.913
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ik denk dat de kans veel groter is dat je gewoon verkouden wordt ofzo. De meeste vrouwen voelen pas rond hun NOD pas of zelfs nog veel later. Dat je vóór innesteling al iets zou voelen, lijkt me helemaal sterk.

3. Maria74

Maria74 Niet meer actief

Nee voor je innesteling kun je niet misselijk zijn van een zwangerschap. Er moet hcg in je lichaam zitten om misselijk te worden. HCG komt pas vrij ruim na een innesteling. Vaak begint die misselijkheid pas op of na je NOD. Wel heerst er buikgriep, daar heb je misschien een staartje van te pakken.

sterkte ermee!

4. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    ik was wel vaker rond mijn ei misselijk, maar werd gewoon dan elke keer ongesteld...

5. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Ik zeg absoluut JA!!!

Ben normaal echt nooit misselijk, maar afgelopen ronde ben ik direct na mijn ei 3 dagen met vlagen misselijk geweest. Direct na het klussen liep ik kokhalzend te trap af om te gaan plassen zeg maar, en dat bleef dus een paar dagen. Ook waren mn tepels direct gevoelig en op dag 5 na ei kreeg ik een innestelingsbloeding. En deze maand was het dus ook echt raak! Ik ben zwanger! :D

Wie weet betekent het bij jou ook wel wat...

6. DWA

DWA Lid

7 jun 2009
    85
    0
    0
    ik ben altijd misselijk rond/na mijn eisprong dat duurt een paar dagen, en dan wordt ik weer misselijk vlak voor ik ongi wordt, ik denk dat ik gewoon super gevoelig ben voor de hormonen in mn lichaam....

7. liebrando

liebrando Niet meer actief

ik zeg ook ja. Na me eisprong en innestelling was ik meteen al hondsberoerd! Toen wist ik ook wel dat ik zwanger was omdat ik bij de jongens het nooit gehad had, en een week voor tijd had ik ook al een positieve test in me handen!!

8. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    je kan best misselijk zijn voor je innesteling, maar NIET wegens je zwangerschap.

om de simpele reden dat HCG pas wordt aangemaakt door het bevruchte eitje als het zich innestelt.

9. FutureMama81

FutureMama81 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.326
    0
    0
    Nee volgens mij niet. Ik ben 2 keer zwanger geweest en beide keren was ik pas na de innesteling misselijk (paar dagen voor nod)

Deel Deze Pagina