Hai allemaal, Ik zoek wat ervaringen. Bij mijn vorige zwangerschap werd ik precies met 6wk ineens enorm misselijk. Dat duurde en was heel erg, heb er zware pillen voor geslikt waar ik heel duf van werd Kon niet werken etc. Nu ben ik net weer zwanger, maar al een dag of vijf licht misselijk. Dit is echt goed te doen door af en toe iets te eten. Ik lust alles nog en hoef absoluut niet ergens van over te geven ofzo. Wel ben ik een beetje bang voor wat gaat komen. Wie was er vroeg licht misselijk en daarbij viel het verder mee? Liefs, Babel
sorry. bij mij begon de misselijkheid 4 dagen voor mijn nod en voordat ik ging testen. t begon vroeg in de ochend en dat heeft bij mij tot 14 weken geduurd. uiteindelijk medicijnen gekregen omdat ik maar bleef spugen en op den duur werkte die ook niet meer, van de week weer misselijk geweest met spugen erbij maar dat heeft bij mij weer 3 dagen geduurd voordat ik uberhaupt weer iets kon eten. alleen ijs kon ik verdragen en kleine beetjes water hopelijk blijft t je gespaard
Susanne, jemig, wat heb jij het voor je kiezen gehad. Idd, hoop dat het bij mij niet zo verloopt... Hoop dat het wegblijft nu en je je beter mag voelen!
wanneer je misselijk word wilt helaas niet zeggen hoelang het duurt. bij nr 1 begon ik misselijk te worden rond week 7 met veel overgeven en dit duurde tot hij op mijn buik lag. bij nr 2 was ik al week voor NOD misselijk, begon het overgeven met week 6 en duurde tot hij op mijn buik lag. bij nr 3 begon de hele misselijkheid rond week 6 met overgeven en duurde tot ze eruit was. nu met nr is de misselijkheid er al dagen, heb nog niet hoeven overgeven, maar de illusie wel laten varen dat het hier bij blijft
Nee, dat zegt helemaal niks. Ik werd beide keren een aantal dagen voor mijn NOD misselijk. Terwijl ik de weken erna er niet heel erg veel last van heb gehad. Eten stond me wel tegen en mijn maag draaide zo nu en dan, maar verder niet. Ik heb nooit overgegeven en rond 10 weken was het helemaal over.
Dames, bedankt voor de reacties! En gefeliciteerd natuurlijk nog met jullie wondertjes. Limmeke ik ga niet voor jouw model, sorry Jippie, ik hoop op jouw variant natuurlijk (ik ga me er ieg niet te druk om proberen te maken, dat zal alleen maar tegen werken denk ik... mijn maagje is altijd al wat stressgevoelig zeg maar.)
Nog meer misselijkheidservaringen? Het is hier bijna niet meer aanwezig trouwens Ook weer niet goed want daar word ik dan weer onzeker van . Gelukkig was mijn zoveelste testje vanochtend nog weer donkerder dan die van woensdag.
Oh jakkes, de misselijkheid... Ik had tijdens mijn vorige zwangerschap hyperemesis gravidarum (ik ben trouwens samen met een andere forumster en de hulp van nog meer forumsters een steunpunt aan het opzetten, waarvan de basiswebsite hopelijk volgende week al online gaat). Nu is het dus afwachten wat het tijdens een volgende zwangerschap gaat doen... Ik zie er wel een beetje tegenop, vooral omdat ik nog studeer en het een enorme studievertraging zou gaan opleveren. Maar ik heb wel al wat voorbeelden gehad van dames waarbij het bij de tweede zwangerschap juist minder heftig was!
ik was een paar dagen voor mijn nod licht misselijk. Vanaf week 6 was het echt hele dagen door (maar niet spugen hoor) en vanaf week 14 gaat het beter, maar heb nog wel dagen dat ik echt misselijk ben. Bij de zwangerschap van mijn zoontje ben ik amper misselijk geweest... mss heel af een toe tot week 8 ofzo. Dus tja, elke zwangerschap is anders!!
Ik begon er bij mij dochter een week voor nog last van te krijgen, gelukkig alleen in de ochtend maar heb tot 18 weken echt iedere ochtend moeten spugen! Hoop voor je dat je mijn voorbeeld ook niet achterna gaat haha Succes iig! Gr An
Bij Timo was ik voor mijn nod misselijk en dat duurde tot hij eruit was, na 25 weken werd het wel iets minder maar het bleef. Nu was ik ook alweer misselijk voor mijn nod, ik hoop dat het meevalt deze keer... Succes ermee, liefs Miek