He lieve meiden Ik was alweer opnieuw aan het tellen na een hele korte bloeding voor een klusperiode. Maar het bloeden was wel heel kort. Gelukkig veel bezigheden met de pinksteren en na de pinksteren een testje(2) er tegen aan gegooid. En ZWANGER. Ik weet nog niet precies mijn datum deze laatste cyclus was 32. Ik heb eisprong en innestelling gevoeld. Maar gemmiddeld genomen in mijn cyclus 26. Dus ik gok nu op 4 februari. Maar ja de echte datumm hoor je pas bij de verloskundige he? Spannend. Dit is mijn tweede kindje en ik voel me goed. Bij vlagen met wat geurtjes een beetje misselijk en ik slaap heel diep. Ben wel met trap lopen ( dat doe ik vaak ivm werk) snel bekaf. Dit herken in van mijn vorige zwangerschap. Ik let op mijn bloeddruk want die was de vorige zwangerschap laag en daardoor werd ik duizelig. Ik vind het allemaal wel weer spannend. Zeker om er aan te denken hoe het straks is met twee kindjes...Ik vind het leuk dat ons nieuws nu nog lekker van ons drietjes is....Ik ben nu al aan het nadenken hoe ik het aan de naaste familie ga vertellen. Ik maak graag leuke baksels dus misschien doe ik daar wat mee.. Meiden ik lees nu mee op dit forum....
waiting mommy Van harte meid! Kom je er ook alvast bij in het februari 2011 mamma's topic? We zijn nog maar met weinig, maar gaat vast snel veranderen!
Hoi Dames, Gisteren getest en er kwam een klein roze streepje, vandaag is hij mooi roze. Dus ik ben ook zwanger en op 4 februari 2011 uitgerekend. Het is allemaal wel wennen, vijf en een half jaar geleden was mijn laatste zwangerschap. Groetjes Oumanouar
Voor de gemakkelijkheid hier de link http://www.zwangerschapspagina.nl/bevallingslijst-forum/210626-februari-2011-mamas.html
@Claudia:: Thanks for the link, ik heb meteen wat gepost!!! Bedankt voor de felicitaties, jullie natuurlijk ook gefeliciteerd. Groetjes Oumanouar