Ik heb vanmiddag een CB-test gedaan, en meteen verscheen er een plus! Maar toen de minuut om was verdween die weer Heb nog 10 minuten naar die test staan staren, want ik verwachte die streep toch echt wel terug. Maar nee hoor, het bleef gewoon een dikke min. Ik ben nog wel vroeg met testen natuurlijk, dus over een paar dagen nog een testje. Maar heeft iemand dat wel eens gehad, dat ie meteen positief aangaf en dat ie toch negatief werd?
Ik heb gisteren ook een test gedaan , en die was en bleef gewoon hartstikke negatief. (ja, ik weet het ben erg ongeduldig , maar bij mijn vorige zwangerschap teste ik al 4 dagen voor NOD heel dik positief. ) Ik stond vandaag al te springen, maar was een beetje te vroeg
Ik heb het één keer gehad, dat er inderdaad een streep meteen tevoorschijn kwam. Maar hij verdween ook weer even snel en is daarna ook niet meer terug gekomen, helaas... Ik kan me zo niet meer herinneren met welke test dat was, waarschijnlijk ook met CB omdat ik daar meestal mee test. Ik hoop voor jou dat de test binnenkort wel positief blijft! Groetjes, Jippie
Heb je de test volgens de gebruiksaanwijzing gedaan en afgelezen? De test heeft even nodig om in te werken, en na de aangegeven tijd mag je hem pas aflezen. Als hij op dat moment negatief is, heb je een negatieve zwangerschapstest. Misschien is een nieuwe test na een aantal dagen wel positief, maar dat is nog even afwachten. Ik hoop het voor je.
Vaag dat het ineens een min werd. Ik heb ook getest met de cb, maar mijn plus staat er gewoon nog steeds na 12 weken.....
Ik heb de tijd niet bijgehouden op dat moment, maar ik denk dat ie zeker een minuut er heeft gestaan. Het was een dikke streep maar wel lichter van kleur dan de liggende streep. Ik ga morgen weer een test doen. Ik ben benieuwd wat die zegt. Ik voel me echt zwanger, maar het kan natuurlijk dat dat tussen mijn oren zit Ik wacht het af..... Het zou wel een wonder zijn moet ik zeggen, want mijn vriend heeft heel erg zwakke zwemmers.
@ patries: Nou hoop het wel voor je hoor, zo'n vage test is natuurl;ijk helemaal frustrerend... Ik zou anders gewoon met die digitale van CB testen..daar heb je geen twijfels! Er staat gewoon: ZWANGER of NIET ZWANGER. isse simpel! Pffff veel succes! ik duim voor je!
Omdat de testen die ik besteld had er nog niet waren heb ik net toch nog maar een cb in de winkel gekocht. Ik kon het niet laten Nu krijg ik zo'n heel flinterdun streepje http://www.zwangerschapspagina.nl/album ... c_id=23936 * Deze foto is niet van mijn eigen test, ik heb deze gevonden op het net. (mijn camera ligt op mijn werk). Maar het lijntje op mijn test is precies zo Pff zal blij zijn als het morgen mijn NOD is... Als ik dan niet ongesteld ben geworden en de testen zijn er dan test ik lekker weer.... pffff...hoezo erg
nee zo klein streepje is niet altijd positief dat heb ik ook gehad en die staat volgens mij nog in mijn album. ik zag op een gegeven moment binnen die 10 min een heel vaag streepje maar was echt niet zwanger. dit is me al twee keer gebeurd. toen ik echt zwanger was en daarmee testen zag ik gelijk verschil in de dikte en kleur van het streepje
Haurdresser heeft helemaal gelijk Ben vandaag gewoon ongesteld geworden, pffff... ik ook met mijn ongeduldig zijn