Langs een rivier in Panama zijn twee mobiele telefoons, contant geld, een verzekeringspasje en een digitale camera in een rugzak gevonden, die van de vermiste Kris en Lisanne zijn. Ook het paspoort van Lisanne is gevonden. Dat heeft het onderzoeksteam bekendgemaakt op een persconferentie in Panama. Indianen vonden spullen De spullen zijn stroomafwaarts door een Indiaans en zijn vrouw gevonden, zij waarschuwden vervolgens de autoriteiten. De plek waar de spullen zijn gevonden ligt op ongeveer acht uur lopen van het gebied waar de twee Nederlandse vrouwen in april verdwenen. De families van de vrouwen hebben laten weten dat de spanning voor hen groot is omdat dit het eerste concrete 'aanknopingspunt' is sinds de mysterieuze verdwijning. RTL Nieuws Doorbraak: spullen Kris en Lisanne gevonden | RTL Nieuws
Jeetje acht uur lopend verder. Wat is er toch gebeurd met ze. Ik hoop dat er snel een einde komt en ze gevonden worden! Waarom zouden de spullen daar liggen? Zouden ze verdwaalt zijn geraakt en totaal de verkeerde kant opgelopen zijn? Maar dan zouden ze hun spullen daar toch niet laten liggen? Of zijn de spullen door het water meegevoerd en daardoor daar terecht zijn gekomen? Pfff. Ik denk er ook nog vaak aan.
Ja, ik ook.. In die landen doen ze soms de gekste dingen.. Orgaanhandel, mensenhandel, pff.. Het zouden je dochters zijn.. Ik geloof niet in een spontaan ongeluk/verdwijning in dit verhaal
Zij zijn ook niet de enige twee die daar verdwenen zijn he. Maar orgaanhandel kan toch haast niet? Dan moeten ze toch alle ins en outs weten (bloedgroep ed)
Hopelijk vinden ze ze snel. Ik denk ook dat er iets achter zit, die zijn niet verdwaald. De ouders en familie die zo in onwetendheid zitten..
Orgaanhandel lijkt mij ook erg sterk, idd bloedgroep en dan worden de waardevolle spullen niet in een natuurgebied gevonden wat moeilijk begaanbaar is. net als ontvoering. Lijkt er erg op dat ze ongelooflijk verdwaalt zijn. Misschien zijn ze uiteindelijk wel gaan zitten vlakbij die rivier. Het gebied schijnt nogal moeilijk begaanbaar te zijn. Als ze bij de rivier zijn gebleven is weer hoop. Met water kan je lang overleven.
Die ins en outs weten ze snel genoeg met een paar testen. En het zou dan om illegale orgaanhandel gaan. Brr Ik hoop nog steeds dat ze levend worden terug gevonden. Maar het ziet er met de dag slechter uit voor die meiden wat moet dit een hel zijn voor die ouders.
ik geloof echt niet dat ze verdwaald zijn geraakt. wie weet hoelang die spullen al in of aan het water lagen want dat is ook nog niet bekend toch? of het in het water lag of aan de waterkant
Ik denk zelf dat als ze nog leven ze wel op gegeven moment iemand aan zouden spreken of wat dan ook.. Verschrikkelijk voor hun ouders en familie
Orgaanhandel komt toch voor in die landen hoor was gister nog een item van op het nieuws over Kris en lisanne en mogelijke orgaanhandel Zie oa dit Vermiste Kris en Lisanne mogelijk slachtoffer orgaanhandel - Nieuws.nl
Ik hoop voor de familie dat er gewoon ooit "iets" gevonden wordt. Normaal gezien laat je de zaken die zijn gevonden immers toch niet zomaar achter in 't buitenland. Vooral die onzekerheid lijkt mij moordend voor de families.
Jeetje vreselijk om dat zo te lezen als ouders... Maar ik vindt het wel een gedetailleerd verhaal voor iets waarvan niemand weet of het wel zo gegaan is
Informatie ‘neptaxi’ niet bekend bij familie noch onderzoeksteam! | Stichting vind Kris & Lisanne Verhaal van de neptaxi zou niet kloppen.
Ik snap niet dat iemand naar zo een rotland gaat,brrr. Hoop dat de meiden niet ontvoerd zijn maar dat denk ik wel als ik zo lees