En zo zie je maar hoe snel woorden verdraaid worden.. Hij zegt niet dat zij zich de moeder voelt, hij zegt dat zij zijn zoon ziet als haar eigen kind. Iets wat tig stiefmoeders doen. Daaruit moet je niet opmaken dat ze denkt dat zij de moeder is, maar dat ze net zoveel voor dat jongetje doet, net zoveel om hem geeft en hem net zo belangrijk vindt, als wanneer het haar eigen kind zou zijn. Ik heb ook niks met Yolanthe, maar dat complete afzeiken snap ik nooit We hebben het hier niet over iemand die in de gevangenis zit of iemand die haar kinderen verwaarloost, maar gewoon over een vrouw die haar leven leeft, een bepaald uiterlijk en een bepaalde manier van praten heeft. Come ooon. Ik weet niet welke provider jullie hebben, maar KPN biedt me nog zo'n 100 andere zenders. Als ik een bepaald programma niet wil zien, zap ik verder..
Ik vind Yolanthe echt een verschrikking, alles om maar beroemd te worden...Maar goed dat moet ze lekker zelf weten, ik heb er verder geen last van. Ze zegt dat het niet gescript is maar daar geloof ik echt geen reet van. Elke reallifesoap is gescript... Misschien wil ze een soort Kim Kardashian worden ofzo? Verder vind ik het wel heel erg goed van haar dat ze zich zo inzet tegen kinder/vrouwenhandel en prostitutie. Daarvan geloof ik ook echt dat ze dat oprecht doet.
Ik heb het niet gezien en ga het ook niet zien, want ik vind Yolanthe gruwelijke irritant. Weer zo'n gevalletje weinig talent in combinatie met iets teveel ambitie, zoals er helaas al meer genoeg op tv zijn. Eigenlijk vind ik dat dit bijna per definitie geldt voor iedereen die een reality serie over zichzelf wil maken (tenzij het voor een goed doel is ofzo of je een waanzinnig interessant beroep hebt, waar anderen iets van kunnen leren) ... Wesley vind ik op de één of andere manier dan wel weer enigzins sympathiek, hoewel hij natuurlijk ook wel een patserig mannetje is.
Wat zijn we weer vriendelijk dames. Tjonge jonge. Ik heb het niet gezien maar weet ook niet wanneer het is. Ik heb haar weleens jeugdprogramma's zien presenteren en dat doet ze super goed. Ik vind het alleen jammer dat ze zo mager is geworden.Ik vond haar voller mooier om te zien. Ik vind het een prima meid.
Goed uit? Ze leek wel een ziekte te hebben zo mager.. Juist niet gezond. Een tijd geleden was ze bij de Lama's ( zal wel bijna 7 jaar geleden zijn) toen zag ze er goed uit.
Idd! Ik ben blij dat mijn stiefvader mij ziet als een 'eigen' kind. Nee hij vervangt mijn vader niet. Mijn vader is juist blij.. Beter als iemand die niets van je kinderen moet hebben, of het alleen maar doen omdat het moet... Ik ga wel kijken. Ik heb niets met yolanthe of wesley, maar ik ben erg nieuwsgierig
Okay ik ben inderdaad wel heel erg negatief geweest. Toen ze nog een relatie had met Jan Smit vond ik haar super irritant maar heb de laatste jaren eigenlijk niet heel veel van haar gezien. Dus bij deze ga ik het programma kijken en baseer ik m'n mening daarop. Wanneer begint het?
Hear hear. En hoe zij zich inzet voor misbruikte meisjes. Echt petje af dat je daar zo bij betrokken kan ( en wil zijn ). Juist door haar ' bekendheid' kan ze zoiets doen. Of reizen de vrouwen hier ook allemaal af naar Brazilië om meisjes uit de prostitutie te bevrijden? En golddigger? Volgens mij is ze zelf niet bepaald arm.
Ik snap ook niet zo goed waarom iedereen zo negatief over haar doet. Zag een aantal filmpjes op de site van free a girl. Wat verschrikkelijk zeg en wat goed van haar dat zij haar bekendheid hiervoor gebruikt. Er zijn heel veel BN'ers die helemaal niets doen voor een ander...
Net of je dan meteen een ziekte hebt als je mager bent.. Ik heb geen ziekte (ofja pds..) ben wel dun, kwestie van sporten en gezond eten wat Yolanthe ook doet. Ik vond haar er gisteravond daarom een stuk beter uitzien dan voorheen met blonde haren.
Ze ziet er zo slecht uit de laaste tijd. Het lijkt mij wel een onwijs lieve vrouw verder, maar ik heb totaal geen intresse in het progamma..
Nee klopt... Maar zij was in haar gezicht zo anders geworden...dat is niet omdat je een beetje hebt gelijnt En teveel afvallen door sporten maakt soms echt lelijk in het gezicht. Oud en gerimpeld. Maar goed, ze is ook alweer 29 dus dan gaan de jaartjes ook tellen En misschien is het ook wel omdat ze andere tanden heeft genomen ( dat kan soms super mooi zijn..maar bij haar lijkt het mislukt) Ik vind het zonde hoe ze er nu uit ziet en niet echt een goed rolmodel voor de jeugd. Kijk hier het verschil Bekijk bijlage 390735 Bekijk bijlage 390736
Dat zag ik ook idd. En dat vind ik dan weer zo niét bij tv- Yolanthe passen En die tanden.. zó zonde als mensen dat doen !!