Zo Yolanthe

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Liedx, 24 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamsvan

Mamsvan Fanatiek lid

9 mrt 2014
    1.110
    1
    0
    Zuid Holland
    de enigste reality show dat ik heb gezien was ff geen cent te makken met de frogers, :) en ook niet eens echt super gevolgd ofzo,

de rest vind ik echt 3x niks, en ook dit hoeft voor mij niet, gelukkig zal ze vast wel andere kijkers hebben, ;) wat betreft mijn mening over Yolanthe, tja ik vond haar in ONM al niks, toen ze met jan smit ging flikflooien, vond ik er niks en nu ze met die Wesley is vind ik er ook gewoon nog steeds niks,
    over uiterlijk ga ik niet eens mening vormen, ze moet zelf weten wat ze met haar lijf enzo doet. ;) voor de rest geef ik mijn aandacht niet aan mensen die het voor mijn idee niet waard zijn

wel word ik er gek van dat ik ook weer in deze topic lees dat mensen wel jaloers zouden zijn als ze haar zo afkraken, altijd zo een cliche woord, Jaloers, ja natuurlijk iedereen die haar niet leuk vind is jaloers, pfff ;):x

2. tresje

tresje Fanatiek lid

13 jun 2011
    2.414
    0
    36
    ik vond het echt heeeel saai. ik vond het een beetje geacteerd allemaal. ze wisten zich allemaal geen houding te geven, dat was duidelijk. heb ook geen moment kunnen lachen ergens om.
    dat heb ik bij Andy en melisa wel. dat vind ik veel leuker.
    en oja...dat die vader van Wesley zo aan het roken was binnen, waar wesleys zoontje bij was...vreselijk!

3. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    amen!!!!

4. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Ik vind haar prachtig én ze komt zachtaardig en medelevend over.
    Als ik haar bankrekening had zou ik me ook niet inhouden om wat aan mezelf te verbeteren, why not? Mooi zijn hoort trouwens ook bij haar vak. Net als dat een atleet hard traint om in vorm te blijven, moet zij haar uiterlijk op peil houden. Jammer dat zoveel mensen zo negatief zijn over haar, dat is precies zo over Sylvie..ook een prachtige vrouw in mijn ogen.

5. Deliana

Deliana Niet meer actief

Ik heb niets MET maar ook niet TEGEN Yolanthe. Verder ken ik haar niet persoonlijk, dus of ze nep, dom, irritant of een golddigger is kan ik niet beoordelen ;)

Heb een stukje gezien en dat was nogal saai, dus heb snel doorgezapped.

Eens!

6. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Met jou eens, zo irritant.
    Misschien is het voor sommige moeilijk om te geloven dat niet iedere vrouw er zo uit zou willen zien? Of dat leven zou willen hebben?
    Zij is niet gelukkiger dan ik, dat is 1 ding wat ik zeker weet.

On topic: Toen ik zag dat het programma begon heb ik meteen gezapt. Ik vind haar ook vervelend (niet lelijk of verschrikkelijk en nee, ik ben niet jaloers) maar gewoon vervelend.

7. Chunky84

Chunky84 Lid

13 dec 2013
    12
    0
    1
    Ik vond haar nooit zo leuk maar net toch even op programma gemist gekeken.
    Maar eigenlijk vind ik haar echt een gaaf wijf!
    Heb serieus echt met plezier gekeken naar haar programma.
    Veel stukken worden op een zo normaal mogelijke manier in beeld gebracht. Ik ga de volgende aflevering zeker kijken.

8. mumija

mumija Niet meer actief

Ik vind Yolanthe een erg lieve en leuke vrouw.
    En helemaal geen golddigger. Zij heeft geld genoeg van zichzelf en kan prima voor zichzelf zorgen.
    Je kan gewoon zien, dat ze oprecht van Wesley houd.
    En hoe ze met die kleine Jessey omgaat: respect!
    Ze heeft zich ontpopt als een leuke stiefmoeder.
    Kijk, dat zij haar lip heeft laten verbouwen had voor mij ook niet zo gehoeven, maar dat moet ze zelf weten.

9. Harrinda

Harrinda Niet meer actief

Ik vind het ook leuk om te kijken... gewoon heerlijk kijken en zien hoe ze doet en tja een beetje 'mensen' kijken, vind het altijd wel interresant om naar mensen te kijken... Vooral als die een beetje anders zijn. Probeer dan vooral áchter hun houding te kijken... En alles wat ze zeggen... (dat het voorál niet om het geld is natuurlijk... :))

10. Harrinda

Harrinda Niet meer actief

Heeft Yolanthe haar lip laten 'verbouwen'? Dikker gemaakt... ? Er wordt bijna juichend over volle/dikke lippen gesproken.. zelf heb ik ook wat dikke lippen en vind het vreselijk!! Dus dat mensen zelf hun lippen dikker maken? Pfff. Zoals de lippen van die voetballer uit apeldoorn, ook zo een show die momenteel draait. Ik zou ze echt niet willen hebben.. maar niemand die je erover hoort dat dat niet mooi zou zijn... :) tja meningen verschillen...

11. ShineBright

ShineBright Fanatiek lid

29 jan 2014
    2.251
    670
    113
    Ben het helemaal met je eens.
    Sylvie is ook prachtig en mensen oordelen over hun terwijl ze ze niet persoonlijk kennen.

12. Ganesh

Ganesh Bekend lid

21 jan 2014
    500
    2
    18
    Werk, gezin, boeken
    Zuiden
    Ik heb gekeken omdat ik een beeld van haar wilde hebben.

Paar jaar geleden vond ik haar een onwijs lekker ding. Haar figuur vind ik nu mooi, haar gezicht ietsje minder maargoed ze is nog steeds mooi.

Ik heb wel altijd het gevoel gehad dat ze niet echt overkwam, dat dingen gemaakt werden.

Daarom heb ik ook gekeken, mijn mening is nog niet bijgesteld, ik weet het nog steeds niet. Volgende keer nog maar eens dan.

13. xbabyxdx

xbabyxdx Niet meer actief

Nee ik ga het zeker niet kijken! Dan kijk ik nog liever naar Barbie! Daar zit dan tenminste nog humor in. :)

Vind haar echt niks.

14. Emo

Emo Fanatiek lid

6 nov 2013
    1.855
    1
    36
    Vrouw
    Moeder
    Zwangerschapspagina
    Ik heb gekeken en blijf het kijken. Leuke vrouw. Kwam oprecht over. Ben benieuwd naar de volgende aflevering over het verleden met haar vader.

15. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Mooie vrouw hoor, maar verder vind ik haar maar vervelend..

16. berbel

berbel Fanatiek lid

25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    Als ze 23 jaar niet in het huis zijn geweest, waarom is de tuin dan niet verwilderd?

17. Deliana

Deliana Niet meer actief

Haha zat ik me ook af te vragen... En het hele huis is leeg geroofd maar alle ramen, en ruitjes van de openslaande deuren, zijn nog heel.

Bij mij in huis ligt er na 2 weken ook meer stof als daar in 23 jaar, maar dat terzijde :D;)

18. Hooverphonic

Hooverphonic Fanatiek lid

30 sep 2013
    2.234
    0
    0
    Omdat het het huis van haar vader was, haar moeder is met kinderen en al 23 jaar geleden vertrokken?

19. SDonya

SDonya Niet meer actief

Waarschijnlijk is het wel even iets opgeknapt voordat ze daar aan kwamen.

20. MariamZ

MariamZ Niet meer actief

K vond deze aflevering wel erg leuk!

Deel Deze Pagina