Ik ben helemaal niet fan van yolanthe maar moet zeggen dat dit wat bijgesteld wordt Vond haar wel wat mooier toen ze voller was, maar ja ieder zn ding he.. Vind wel dat ze heel lief is voor het zoontje van wesley..
Er was ook weer ander nieuws omtrent yo & Wes. Beslag gelegd op woning Yolanthe Sneijder-Cabau | nu.nl/achterklap | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
Ach ja, vind t wel leuk im te kijken! Vnd t wel een leuk stel en idd hoe goed kennen we haanou? Helemaal niet dus Het schijnt dat ze ook goed op kan schieten met de moeder van jessy, dus volgens mij zit dat. Wel goed. Io blijf t kijken boor! Io vraag me alleen af wanneer en of ze kinderen wilt, zelf komt ze uit een supergroot gezin. Misschien zit zij ook wel in de mmm? Of is dat weer een voorbarige conclusie
Ik zit nu voor het eerst het programma te kijken en het is me een groot raadsel waarom deze vrouw een reallife-soap heeft. Ik vind er geen donder aan, waar gaat het nu eigenlijk over? 'Hihi', 'haha', wat een ibbel... Booooring.......
Ik trap echt niet in deze zogenaamde real life gedoe. Het is haar show, zij bepaaldwat wel en wat niet zal worden uitgezonden en dus is het een flauwe kul show. Ze zal zichzelf natuurlijk beter voordoen dan ze is, zij is de regisseur van haar eigen show dus hoe eerlijk kan het zijn? ik vind haar ontzettend nep , deze show bevestigd mijn gevoel alleen maar.
Ik heb haar altijd leuk gevonden en vind dat nog steeds. Vind het iedere week weer leuk om naar te kijken! Mijn man werkt op Schiphol in de horeca en heeft haar al meerdere keren gezien en ze is net zo spontaan en normaal als in haar programma. Ik vind haar helemaal niet nep.
OMG ik vind dit zo'n nep en irritant mens! Ik kan er de vinger niet op leggen, maar dat "ge-liefje" de hele tijd, ieuw!!!
ja klef zijn ze wel haha maar moet zeggen, vind het wel leuk om te zien.. verstand op nul en kijken maar
Ik ben gisteravond even gemiste afleveringen gaan kijken, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik Yolanthe juist knapper vind nu! Ik vind haar echt een mooie vrouw. Ook vond ik haar niet nep overkomen ofzo. Behalve toen ze aan het bellen was met Wesley dat ze steeds 'lief' en 'liefje' zei Verder wel leuk om te kijken.
'Hee schatje..' -'Haai lief' 'Hoe is het?' -'Goed, ben ik het hotel. Hoe gaat het met jou schatje?' 'Ook goed hoor lief, maar ik hang weer op, ik moet trainen' -'Is goed liefje, succes. Ik ben je vanavond nog even, ok schatje?' 'Ok, doei doei lief' -'Doei schatje, hou van jou' *smak* -*smak* Ennnn..... Zap!!! omg...
Wahahaha nou als ik iets NIET ben, dan is het zoetsappig. Maar ik heb ook 'schatje' in mijn mobiel staan hahaha.