Deel 5 dus! Ik vind het erg fijn om een beetje houvast te hebben. Ik zal beginnen. Ik ben nu 14 weken. 1 maand voor ik zwanger werd 2 kg afgevallen door het verlies van mijn vader. Die mag ik dus niet mee rekenen, omdat die streskilos er toch weer bij waren gekomen anders. Dus ben nu 600 gram aangekomen
29+4 2 kg aangekomen. Ben 1 kg afgevallen deze week. Heb zwangerschapssuiker en voor mijn gevoel zit ik op een dieet om af te vallen. Voelt niet zo lekker, weet dat ze genoeg neemt maar toch.
hier 33 weken zwanger en 6 kilo afgevallen is bij mij niet erg want heb nog wel extra's over hihi ben bij alle 3 afgevallen
Morgen 23 weken, en thuis geeft de weegschaal +2 aan. Maar bij de vk geeft de weegschaal +1 kg. Hoe dan ook ben ik blij met hoe weinig het nog is
met 37 +3 was het 12 kg.. Het gaat de laatste weken wel echt hard! Maar ik hou ook veel vocht vast. Ik zit al 10 weken verplicht stil op de bank dus eigenlijk best tevreden mee
10 weken en 2,5 kilo erbij. Vorige zwangerschap was ik in total 29 kilo erbij gekomen, gelukkig na de zwangerschap ging alles ook zo weer af. Alleen de laatste 5 moest ik wel wat meer moeite voor doen. Hoop dat het deze keer wat minder zal zijn haha
Hier 37 weken en 14 kg aangekomen..gaat nu best snel terwijl ik niet anders eet.. dus hoop dat dat er ook zo weer af is..
39+1 weken en in totaal 8 kilo aangekomen. Terwijl ik bij de eerste in totaal 27 kilo ben aangekomen (bevallen met 38+4weken) En bij de tweede 3 kilo aangekomen (bevallen met 38+2 weken)
23 weken en 2,5 kg aangekomen. Normaal gewicht. Misschien handig om erbij te vermelden wat je bmi is of je overgewicht hebt of normaal gewicht. Dat maakt namelijk wat uit in het aankomen van de kilo's.
Nu 12.5 kg heb al een standje gehad van de vk maar krijg echt veel complimenten van mijn omgeving dat ik er nog zo goed uitzie dus ach ja