zo zenuwachtig & testdrang!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door waussie, 24 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Abbii

Abbii Actief lid

12 feb 2015
    212
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja mijne werkt 's nachts en komt pas rond 13:30 thuis, zo lang kan ik m'n plasje niet ophouden haha maar z'n vrije dag is vrijdag deze week dus dat komt mooi uit ;)

2. jolien 1986

jolien 1986 Niet meer actief

Je kan op je nod met middag urine positief testen. Zelf met action test positief op mijn nod getest. (nog goedkoper) wel gelezen hier op het forum dat ze minder gevoelig zijn dan kv. Maarja voor die 1,- gooi je bij tuurstreep er makkelijk een nieuwe tegen aan.
    Op een positieve test morgen :)

3. noelle84

noelle84 Actief lid

20 feb 2015
    137
    6
    18
    Nou meiden Ik meld me hier ook.. Ben super zenuwachtig, vandaag zou ik ongesteld moeten worden, maar Tot nu toe niks. Mijn ei was de 12e en heb een cyclus van 25 dagen.. zondag test gedaan, maar die was negatief. Wel vanaf zaterdag menstruatie achtige krampen, maar vandaag bijna niets. Ga morgen ochtend weer testen, duimen jullie mee?!

Liefs

4. Melodios

Melodios Actief lid

28 okt 2010
    196
    0
    0
    Ook ik heb echt last van test drang terwijl ik pas zondag mn NOD moet hebben... maar ga toch morgen testen denk ik, tis dan 4 dagen voor NOD. Miss wat vroeg en velen raden het af denk ik, maar Het kán wel! Proberen het gewoon haha

5. AngelaSR

AngelaSR Bekend lid

3 sep 2014
    707
    1
    0
    rijswijk ZH
    Hier het zelfde verhaal, morgen mijn nod!
    Ben in december gecurrateerd na een miskraam en hoop zo dat het nu raak is!
    heb een opgezwollen buik sinds vrijdag, steken, de hele reutemeteut!
    we hebben afgesproken te wachten tot zondag maar ik sta stijf van de spanning!
    Hopelijk is het voor ons allemaal positief! Sterkte!

6. waussie

waussie Actief lid

4 apr 2014
    212
    2
    18
    Nou hopen dat het allemaal voor ons positief mag zijn haha! Ik ga straks een test halen ben echt benieuwd!
    @ jolien: Ik heb die van de action ook wel eens gebruikt maar ik heb geen action hier in me dorpje haha! En die van Kruidvat zijn idd gevoelig heb ik gehoord daarom ga ik ook die halen

7. LVtje

LVtje Fanatiek lid

20 jan 2014
    3.128
    1.100
    113
    Vrouw
    Respect voor jullie geduld hoor, ik had me voorgenomen om niet te vroeg te testen en toch stond ik 11dpo met een test in handen hahaha.

Hopelijk straks mooie testen te zien hier, duimen draaien!

8. waussie

waussie Actief lid

4 apr 2014
    212
    2
    18
    Gefeliciteerd met je zwangerschap lvtje! Hoop idd dat ik straks ook een mooie test hiet neer kan zetten en de rest van de meiden ook!

9. Esmeralda218

Esmeralda218 Actief lid

19 feb 2015
    132
    0
    0
    Krimpen aan de lek
    Ha meiden.

Ik had afgelopen maandag mijn NOD maar nog steeds geen rode duivels. Vorige week was ik erg beroerd en voelde ik echt van alles. Nu is het weer afgezakt. Ik durf niet te gaan testen omdat ik zaterdag negatief testen met een cb test. Helppppppp ik wil testen maar ben bang om van de wolk afgegooid te worden. Tis ook zooooo spannend

@lvtje
    Gefeliciteerd!!!

10. waussie

waussie Actief lid

4 apr 2014
    212
    2
    18
    Hmm cb digitaal? Want die testen vaak negatief heb ik gehoord.. Maar probeer anders een extra gevoelige test. Van Kruidvat 2v5 zijn gevoelig heb ik gehoord ga ik vanmiddag zelf ook halen namelijk

11. Dedee

Dedee Actief lid

15 feb 2015
    140
    0
    0
    Alles wat moet, weinig wat mag, en .. eten! Vooral
    Zo leuk om dit allemaal te lezen! Zit zelf op het puntje van m'n stoel voor al jullie bijna-testers!

@Waussi: Ik duim mee! En lees mee! :D

12. summer22

summer22 Fanatiek lid

24 mei 2014
    1.007
    130
    63
    Kv 2v5 heb ik op 11 dpo 's middags positief getest! Hoop dat jullie ook een mooie test kunnen plaatsen

13. waussie

waussie Actief lid

4 apr 2014
    212
    2
    18
    Dank je wel dedee!
    Klinkt goed !! Ik hoop dat ik ook positief mag testen! En gefeliciteerd met je zwangerschap!

14. Esmeralda218

Esmeralda218 Actief lid

19 feb 2015
    132
    0
    0
    Krimpen aan de lek
    Het was idd de cb digitaal met indicator. Ik ga zo ook maar even Naar kruitvat. OW ik vind het echt spannend. Ik ging net mijn buik en borstomtrek opmeten omdat ik aan het afvallen was en dit wekelijks doe, maar mijn borst in 2cm toegenomen en mijn buik 5 cm😳😳😳😳

15. QueenC

QueenC Fanatiek lid

16 jan 2015
    1.246
    0
    0
    NULL
    NULL
    Succes waussie!

Cb digitaal test nooit vals hoor :D kan ook niet, je bent zwanger of niet..je kan wel te vroeg zijn geweest met testen..

16. LovelyLove

8 feb 2015
    65
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zit ook met spanning mee te lezen haha! Kom vanmiddag weer even gluren hoor of er al getest is! Ik mag zaterdag testen en zit me ook echt in te houden!

Succes!

17. QueenC

QueenC Fanatiek lid

16 jan 2015
    1.246
    0
    0
    NULL
    NULL
    Met een kruidvat kun je best al een paar dagen voor nod testen:D

18. waussie

waussie Actief lid

4 apr 2014
    212
    2
    18
    Dank je wel queenc! Maar heb het wel eens gehoord dat ze negatief teste en met andere positief daarom zei ik het ;) maar idd mer Kruidvat kan je al eerde testen

19. QueenC

QueenC Fanatiek lid

16 jan 2015
    1.246
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vindt ze altijd best gevoelig... Maar ik deed deze test ook pas altijd als ik al een mooi streepje had op de kruidvat

20. LovelyLove

8 feb 2015
    65
    0
    0
    NULL
    NULL

Haha ik weet het, vorig jaar 5 dagen voor nod posi ;) Maar nu ga ik me echt inhouden, heb ook gewoon geen test in huis gehaald haha. Maar kruidvat is maar 3 minuten lopen hier vandaan :$

Deel Deze Pagina