zo zenuwachtig & testdrang!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door waussie, 24 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. QueenC

QueenC Fanatiek lid

16 jan 2015
    1.246
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hihi:D

2. Marlo

Marlo Bekend lid

30 aug 2014
    845
    161
    43
    En en en???
    Niemand getest??

3. PME

PME Actief lid

24 feb 2015
    107
    0
    0
    Alblasserdam
    Ik sluit mij ook bij jullie aan meiden. Ik zit ook op het puntje van mijn stoel alle berichten te lezen! Zo spannend!!
    Vanmorgen negatief getest...11 dpo's...Dus nog te vroeg, dat weet ik, maar toch... :) Mezelf voorgenomen pas zaterdag weer te testen...(mocht dat nog mogelijk zijn)

4. Esmeralda218

Esmeralda218 Actief lid

19 feb 2015
    132
    0
    0
    Krimpen aan de lek
    Nou ik weet het niet of het vals was. Het was twee dagen voor mijn NOD dus niet echt te vroeg. Ach ik haal zo even bij kV de 2 voor 5 en zie wel wat eruit komt. Hoop natuurlijk positief

5. QueenC

QueenC Fanatiek lid

16 jan 2015
    1.246
    0
    0
    NULL
    NULL
    Voor nod is in principe te vroeg...

6. LovelyLove

8 feb 2015
    65
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou vl gaat zo met zl ff boodschappen doen en ff lang kv haha. Hij wilt dat ik toch maar ff probeer gewoon voordat hij moet werken vanmiddag.. zaterdag is mn nod dus ik.verwacht geen streepje te zien, ene keer denk ik zwanger andere keer niet haha

7. waussie

waussie Actief lid

4 apr 2014
    212
    2
    18
    Nou ik heb de test gehaald! Ga eerst ff hapje eten en drinken ga daarna de test doen!! Spannend! Hou jullie op de hoogte!

8. Esmeralda218

Esmeralda218 Actief lid

19 feb 2015
    132
    0
    0
    Krimpen aan de lek
    Spannend!!!!!!

9. QueenC

QueenC Fanatiek lid

16 jan 2015
    1.246
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pompepompom....wordt spannend hier :D wel een paar uur niet plassen drinken he ;)

10. LovelyLove

8 feb 2015
    65
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik nog niks gedronken vandaag. Beetje misselijk maar dat komt gewoon door.de chocola van vannacht om half 1 hihi. Wel 2 keer geplast vanmorgen en moet weer maar ga t ophouden..

Ben benieuwd waussie!! Niet drinken he haha

11. Dedee

Dedee Actief lid

15 feb 2015
    140
    0
    0
    Alles wat moet, weinig wat mag, en .. eten! Vooral
    Ik wilde net boodschappen gaan doen, al wacht ik toch nog even nu hoor :D

12. Dedee

Dedee Actief lid

15 feb 2015
    140
    0
    0
    Dat wachten elke keer he! Maar, tijd brengt antwoorden! Positief blijven ;)

13. Dedee

Dedee Actief lid

15 feb 2015
    140
    0
    0
    Haha, LovelyLove! Ik herken me zo in je! :D Sterk dat je je inhoudt, zou ik niet kunnen :)

14. LovelyLove

8 feb 2015
    65
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha dat inhouden gaat niet lukken denk ik! Vl is nu met zl boodschappen doen en test halen bij kv.. hij vind dat ik me precies zo gedraag als bij de zwangerschap van zl.. maar mn gevoel zegt nu niet zwanger dua.ik verwacht niks, doe het voor hem haha. Zaterdag of zondag test ik dan nog een keer als de duivels er niet zijn

15. Melodios

Melodios Actief lid

28 okt 2010
    196
    0
    0
    Helaas hier een negatieve test vanmorgen.. was wel 4 dagen voor NOD dus miss wat aan de vroege kant, of gewoon niet zwanger.. als k de test wat scheef hield, kon je trouwens wel zien waar de tweede streep hoort te staan, is dat normaal volgens jullie of kan her iets betekenen. Iemand ervaring hiermee? Was een kruidvat 2v5 test..

16. LovelyLove

8 feb 2015
    65
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vervelend! Maar net wat je zegt kan te vroeg zijn, misschien test je op je nod wel posi! Dat streepje zou zo maar kunnen, is het roze-ig? Kan ook een slechte test zijn, ik zeg over een paar dagen weer testen!

17. Dedee

Dedee Actief lid

15 feb 2015
    140
    0
    0
    'k Moet zeggen, na m'n MK bleven die duivels maar weg en weg. En toen zei de vriend hier ook: "jij bent alweer zwanger! Want je gedraagt je weer hetzelfde." Toen ook getest, en negatief. M'n hormonen die op hol sloegen! ;)

Maar! Dat betekent niets! Wie weet! Kalm blijven zegt mijn HA, al is dat zoooo eenvoudig gezegd!

18. LovelyLove

8 feb 2015
    65
    0
    0
    NULL
    NULL
    Waussie!! Al getest hihi? Ben niet nieuwsgierig hoor!

19. Dedee

Dedee Actief lid

15 feb 2015
    140
    0
    0
    Om LovelyLove ff aan te vullen: 'k Heb ook zo'n ervaring gehad met de testen van het Kruidvat! Als 'k hem scheef hield, zag je ook een lijn. Maar die was niet roze. Eerder grijzig. Op je NOD terug testen? :)

20. Melodios

Melodios Actief lid

28 okt 2010
    196
    0
    0
    Nee roze kan ik het niet noemen, gewoon wit maar dan net wat glimmender als de rest van de test.. we blijven hopen..

Deel Deze Pagina