schrik! blaas baby niet helemaal vol..

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door anael2009, 10 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anael2009

anael2009 Actief lid

26 nov 2008
    478
    0
    0
    Ja hoor.. heb weer wat gelezen op internet..
    vandaag tijdens de echo liet de gyn zien waar de maag en de darmen zat van de kleine, toen zei hij ook dat het blaasje bijna leeg was...
    En nu las ik dus ergens (ja hoor) dat het niet goed is als de blaas v/d kleine leeg is! Logisch nagedacht kan ie natuurlijk net geplast hebben, maar toch.. de gyn deed niet ongerust of zo, helemaal niet.. alles was juist goed, hartje, lengte en hoef er ook niet voor terug te komen.. over 5 weken 20 weken echo..

aaah ik haat het internet! :(

2. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.238
    7.282
    113
    Vrouw
    Brabant
    Maar maak je je nu zorgen dan? Tuurlijk is vaak de blaas niet helemaal vol, want er wordt ook geplast. Als de blaas leeg blijft als je een echo van, zeg, een half uur hebt (bv. pretecho), dan is het inderdaad niet goed. Denk dat dat bedoeld wordt in het stuk wat je gelezen hebt.

3. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Zou me er idd niet al te druk over maken hoor, hij of zij heeft zal wel gewoon geplast hebben. Zijn/haar blaas werkt dus prima, zo zou je t ook kunnen bekijken! :D

En idd, internet is nooit een goed idee om zulke dingen op te zoeken, je maak jezelf vaak helemaal bang door alle enge dingen die er beschreven staan terwijl het in werkelijkheid vaak alles behalve met dat te maken heeft ;) Hier nog zo'n muts die dat deed hoor, heb t gelukkig redelijk afgeleerd :p

Probeer je er niet al te veel zorgen over te maken en geniet maar lekker van het feit dat je baby het hartstikke goed doet!

Groetjes Jessy

4. anael2009

anael2009 Actief lid

26 nov 2008
    478
    0
    0
    hey Snoopy..

Verrek.. zo had ik het helemaal niet gezien!
    En vanaf nu af aan is dit nog de enige site waarop ik op kijk!

Bedankt!

5. Mamasabrina

Mamasabrina Actief lid

22 jan 2008
    192
    0
    0
    verzorgende ig/ werk in verpleeg/revalidatie klini
    maastricht
    hier nog een gisteren nekplooimeting gehad !
    het was nog geen 1 mm maar hij zag dat de blaas nog niet gevuld was maar hij zij dat de nieren pas deze week of volgende week gaan werke maar dat maakt me onzeker en blijf eraan denke :( maar jah gwn ffe afwachte!

succes xxgroetjes

6. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    bij ons meisje was de blaas oo neit gevuld in die tijd bij pretecho maar dr was toch echt niks aan de hand hoor. tis een gemiddelde dat ie elke half uur vult en leegt.
    hoeft niet bij elk kind zo te zijn bij die van ons was dit dus het geval.
    we mochten ook nog een keer trug komen hebben het niet gedaan vond het onzin. en klopte dus ook want ons meisie is hartsikke gezond hoor.

7. Mamasabrina

Mamasabrina Actief lid

22 jan 2008
    192
    0
    0
    verzorgende ig/ werk in verpleeg/revalidatie klini
    maastricht
    aah das fijn om te hore,jh had ook gehoord dat die rond de 4 de maand of iets eerder de niertjes pas gaan werke dus :)! make maar het beste er van :)
    gefeliciteerd met je zwangerschap :)

groetjes

8. anael2009

anael2009 Actief lid

26 nov 2008
    478
    0
    0
    denk er nu al niet meer over na.. gyn had echt wel wat gezegd.. en anders de echo eerder gezet en niet over 5 weken.. hoef pas 4 wkn na de 20 weken echo weer terug te komen dusseh..
    hij liet ons gewoon het blaasje en z'n maagje zien.. hij nam eigenlijk gewoon de tijd om alles te laten zien! mijn blaas zal (hopelijk) ook wel eens bijna helemaal leeg zijn!

bedankt allemaal!

Deel Deze Pagina