Vandaag bij de VK geweest. En daar bleek dat mijn baarmoeder helemaal niet gegroeid is de laatste 3,5 week. Ik ben nu 33+6 dus had het toch wel wat gegroeid moeten zijn. Nou krijg ik maandag een groei echo. Ben wel benieuwd. Iemand toevallig ook gehad dat de BM helemaal niet gegroeid is in 3 weken tijd?
Ik moet volgende week weer en heb ook dit idee sinds drie weken terug dat het niet groeit maar ja moet ff afwachten. Wat kan oorzaak/gevolg zijn hiervan?
Hier groeid mijn bm wel gewoon goed door alleen tijdens een pretecho bleek dat ons beebje zijn buik niet goed doorgroeide. Wij zitten nog net goed. Probeer je er niet te druk om te maken. Morgen kijken ze je hele beeb na en meten ze deze goed na. Wellicht is er helemaal niks aan de hand of is het gewoon een klein kindje. Ze bekijken altijd gemiddelden en je hebt daarbij grote en kleine kindjes. Veel succes!
Ben weer terug van de echo. En alles lijkt goed. Het is wel wat aan de kleine kant, maar niet te klein. Over 2 weken krijg ik nog een echo om te zien of het wel blijft groeien.
Nou meer rust als ik de afgelopen weken heb gehad, kan echt niet hoor. Zit al 9 weken thuis en doe bijna niks! haha