Zo zenuwachtig!!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door stampertje, 28 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Ik ben zo zenuwachtig donderdag word ik ingeleid. Ik weet niet wat me te wachten staat heb hier een toppick geopend dus weet wel iets. Heb het mijn ouders en een vriendin verteld voor de rest niemand. Het is gewoon raar om te weten wanneer de kleine komt. Ben bang voor de bevalling (ookal ben ik al 2 keer bevallen en was ik vorige week niet bang). Ik wil de kleine zo graag vast houden maar toch vind ik het eng!!!

Ps. Sorry voor mijn zeurverhaal.

2. Tamara84

Tamara84 Bekend lid

16 okt 2008
    688
    0
    0
    Kan het me voorstellen hoor! Maar 30 december houd je lekker jullie kleine meid of jongen in je armen en dat is toch wel heel wat waard. Het feit dat je al 2x bent bevallen is in je voordeel hoor, bij mijn eerste inleiding ging het moeizaam maar de tweede keer was ze er zo.... (wel vanaf het begin combinatie ruggenprik gehad ivm ernstige BI)

3. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Ik hoop dat ik om 8 uur de gel krijg dat het gelijk begint en dat de kleine er dan om 11 uur is haha de tweede was er ook binnen 3 uur

4. Biccy

Biccy Fanatiek lid

28 jul 2008
    2.056
    14
    38
    Ierland
    Spannend hoor, ik zou ook zenuwachtig zijn!

Heel veel sterkte en succes!

5. Tamara84

Tamara84 Bekend lid

16 okt 2008
    688
    0
    0
    Dat is wel snel gegaan toen!!

Mijn eerste was er (met inleiden) na een 13 1/2 uur. De tweede na 7 uur (maar bleek al een uur VO te hebben en had dit niet gemerkt door de ruggenprik).

Lees trouwens dat ze je inleiden met gel. Alleen met gel?!?!? Want dit hebben ze bij mij de tweede keer ook 2x geprobeert en dit werkte voor geen ene meter.... :$

6. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Ja alleen met gel omdat de baarmoeder mond nog lang is. Vond je het inleiden meevallen of viel het tegen?

7. Tese

Tese Niet meer actief

Bij mij zijn ze gisteren begonnen maar ik mag morgen naar huis omdat het niet aanslaat. Het is niet gezegd dat het in 1 dag lukt! Maar ik ga voor je duimen.

8. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Wat vervelend dat het niet lukt. bij ons kom je het ziekehuis niet meer uit dan krijg je een infuus en als dat niet werkt dan een ks

9. Tese

Tese Niet meer actief

Aha, hier geven ze geen infuus als je baarmoedermond nog lang is dus nog niet rijp. Ik krijg een paar rustdagen en dan proberen ze het nog een keer. Lijkt me ook sterk dat ze bij jou meteen een infuus doen. Hebben ze dat gezegd? Want meestal geven ze gel of een ander primemiddel eerst 2 dagen de kans voor ze wat anders doen.
    Of word je om een hele dringende reden ingeleid?

10. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Hier krijg je eerst 2 dagen gel de derde dag infuus. Baarmoedermond is al helemaal zacht baby is ingedaald en heb ontsluiting.

Waarom word je ingeleid???

11. Ike1983

Ike1983 Bekend lid

21 okt 2009
    853
    32
    28
    Succes donderdag.

12. Tese

Tese Niet meer actief

Ok dat is mooi, ik word ingeleid wegens zwangerschapssuiker. Lig nu nog in het ziekenhuis maar morgen ga ik naar huis en volgende week word er verder gekeken.

Ik was trouwens de dag van tevoren ook erg zenuwachtig maar gel en in mijn geval pilletjes inbrengen stelt niets voor. Het is vooral veel wachten in mijn geval. Ik hoop dat het bij jou een stuk sneller gaat!

13. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Dank je ik hoop voor jou ook dat de kleine meid snel komt
    zal fijn zijn als ze uit zichzelf komen ik heb net wel wat bloed verloren misschien is dat wel een begin.

14. Tese

Tese Niet meer actief

Spannend! Dat zou het meest ideale zijn natuurlijk! Heb je je vk al gebeld?

15. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Nee nog geen vk gebeld ik vind het een beetje te vroeg ik bel rond een uur of 8 á 9 Hoelaat mag jij naar huis?

16. Tese

Tese Niet meer actief

Krijg zo nog een ctg en inwendig onderzoek en dan mag ik gaan

17. snelly

snelly Fanatiek lid

10 aug 2010
    1.854
    0
    0
    achter mijn zoontje aan hollen
    ergens in zuid holland
    Dames ik wil jullie heel veel succes wensen.

Mijn bevalling kan ik ook nog goed herinneren. Het was de eerste dus dat duurt altijd langer. Totaal 40 uur geduurd. de eerste dag met pillen en de volgende dag de vliezen gebroken gelijk aan het infuus. Dat heeft 16,5 uur geduurd dat is erg lang met infuus. Alle spullen voor de keizersnee lagen al klaar. Heb 1x morfine gehad want ik hield het niet meer sommige weeën duurde een kwartier.
    ALs ik het ooit mag mee maken wordt ik met de 2e denk ik ook weer ingeleid en hoop ik er toch wel wat korter over te doen ha ha.

Ik zou het zo weer doen want wat is het prachtig he.

18. Kiwi08

Kiwi08 Fanatiek lid

30 okt 2008
    1.169
    0
    0
    allebei suc6!!

19. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Bedankt !!!

@muppet mog je naar huis??? Of is het toch begonnen???

20. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Gisteren ben ik ingeleid. Ik heb om 10.30 gel gekregen kreeg meteen weeen maar door mijn bekken heb ik met 2 cm al een ruggenprik gehad om 19:52 is onze zoon Jeremey na 4 minuten persen geboren. Hij weegt 3320 gram.

Deel Deze Pagina