Druk van onderen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door chupa, 29 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chupa

chupa Bekend lid

17 jan 2010
    504
    13
    18
    Vrouw
    Groningen
    Hi meiden,

Misschien herkend iemand dit, ik heb vanavond op en af een ontzettende 'druk' van onderen. Het is moeilijk te omschrijven maar het lijkt alsof het hoofdje zichzelf erdoor wil wringen ofzo. Daarbij veel harde buiken met een ongesteldheidsgevoel.

De kleine is volledig ingedaald en ligt al vast. Kent iemand dit gevoel en wat gebeurt daar beneden??

2. chantal

chantal Bekend lid

26 jun 2009
    516
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Chupa
    Ik kan je hier geen antwoord op geven .Maar ik lees even mee!
    Ik ervaar namenlijk hetzelfde.
    groetjes Chantal

3. Tese

Tese Niet meer actief

Ja hier ook met regelmaat. Komt gewoon omdat je kindje ingedaald is. En soms duiken ze nog even iets dieper lijkt het wel. Maar het zegt niets over dat hij of zij al komt hoor. Kan zo nog 3 weken duren

4. Puppy78

Puppy78 Fanatiek lid

16 apr 2008
    2.099
    0
    0
    Ja hier ook, gisteren had ik mijn hand een tijdje op mijn schaambeen en toen voelde ik het hoofdje steeds heen en weer rollen. Het begint steeds meer pijn te doen :).

5. Samantha1980

Samantha1980 Actief lid

19 mei 2010
    350
    0
    0
    NULL
    NULL
    herkenbaar, probeer je niet al te veel zorgen te maken, het is wel normaal i.i.g. Maar....doe wel rustig aan! bewaar nu zoveel mogelijk energie, want de bevalling KAN wel elk moment beginnen (kan ook nog ff duren natuurlijk). Je hoeft je denk ik geen zorgen te maken over dat de baby er opeens ''uitvalt'' ofzo.. het kan idd wel een beetje zo voelen, maar dat gebeurt niet zo heel vaak ;):D
    uitzonderingen daar gelaten..

het is mijn 2de dus ik heb ervaring ;)

succes!!!

6. suuzie

suuzie Actief lid

21 mei 2010
    211
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey ladies,

hier hetzelfde, fijn om te lezen dat het er bij hoort ook al is het niet fijn. ik moet nog ff. dus ik moet nog ff doorbijten.

gr suuzie

7. chupa

chupa Bekend lid

17 jan 2010
    504
    13
    18
    Vrouw
    Groningen
    Hahahaha nee, ben niet bang dat hij er ineens uitvalt...ik heb gehoord dat dat nogal wat zware arbeid kost om zo'n 'kleintje' eruit te krijgen!;)

Maar goed het is dus normaal rond deze tijd...voelt niet altijd even lekker maar goed....nog max. 4weken;)

8. Tese

Tese Niet meer actief

Niet? :D:p Zou wel makkelijk zijn, scheelt een bevalling :D;)

9. Samantha1980

Samantha1980 Actief lid

19 mei 2010
    350
    0
    0
    NULL
    NULL
    haha inderdaad heel jammer he!! zou zo handig zijn! Ik droom daar wel over trouwens, al 2 keer een droom gehad van een hele snelle makkelijke bevalling....een echte DROOM waarschijnlijk...

10. cherryl

cherryl Fanatiek lid

27 jan 2009
    2.923
    0
    0
    ik herken heel erg die druk die jullie voelen, maar dit hoeft niks met een naderende bevalling te maken te hebben.
    bij de eerste had ik het zelf nog enkele weken na mijn bevalling...
    en mijn schoonzusje (op dit moment bijna 20 weken zwanger) heeft er nu al last van.
    heel vervelend gevoel, maar je kunt er niets aan doen en het betekend ook niets!

11. MarloesC

MarloesC Lid

21 jan 2010
    26
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel vervelend gevoel is het, heb het nu regelmatig, terwijl hij nog niet ingedaald is. Vorige zwangerschap had ik het ook, maar toen vooral de laatste weken.

12. macy77

macy77 Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.239
    1
    0
    #12 macy77, 30 dec 2010
    Laatst bewerkt: 30 dec 2010
    Reken maar dat (in de meeste gevallen) er eerst nog een flinke reeks weeën aan vooraf gaan..
    Maar het gevoel herken ik zeker. Zo van "oeps volgens mij floept ie eruit".
    Dat gevoel heb ik nu ook wel eens door het gewicht van twee dat ik meedraag. Vervelend, maar optijd lekker even liggen, rusten en ontspannen. (nu lukt me dat minder met een vrolijke peuter om me heen..) Succes met de laatste loodjes en een prettige bevalling gewenst!

13. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hey

heel erg herkenbaar! Ik zit hier ook sinds vanmiddag met ongelofelijke buikpijn zeurend en een enorme druk van onder..
    Met uitstraling naar mn benen... lijken wel voorweeen.
    Idd net of ie eruit komt vallen ;) maar t is de 2e en ik weet dus wel beter ;)

De kleine ligt al heel goed ingedaald maar is enorm aant draaien en wrikken wat gewoon ontzettend pijn doet!

Heb net een bad genomen en een paracetamol.. t helpt maar even..
    Nou genoeg geklaagd.. hopelijk zit de kleine er nog ff en houd het gauw op.

maar.. het is herkenbaar en weinig tegen te doen.. idd lekker op bed liggen met evt een kussen tussen je benen / knieeen en rust! :D

14. riv

riv Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.339
    0
    0
    Drenthe
    Sinds gisteren ook weer veel harde buiken vanaf smiddags al en weer weeen. Nu ook zo het gevoel dat hij er uitvalt. Heel veel druk en pijn van onderen.

Deel Deze Pagina