Hi meiden, Misschien herkend iemand dit, ik heb vanavond op en af een ontzettende 'druk' van onderen. Het is moeilijk te omschrijven maar het lijkt alsof het hoofdje zichzelf erdoor wil wringen ofzo. Daarbij veel harde buiken met een ongesteldheidsgevoel. De kleine is volledig ingedaald en ligt al vast. Kent iemand dit gevoel en wat gebeurt daar beneden??
Hoi Chupa Ik kan je hier geen antwoord op geven .Maar ik lees even mee! Ik ervaar namenlijk hetzelfde. groetjes Chantal
Ja hier ook met regelmaat. Komt gewoon omdat je kindje ingedaald is. En soms duiken ze nog even iets dieper lijkt het wel. Maar het zegt niets over dat hij of zij al komt hoor. Kan zo nog 3 weken duren
Ja hier ook, gisteren had ik mijn hand een tijdje op mijn schaambeen en toen voelde ik het hoofdje steeds heen en weer rollen. Het begint steeds meer pijn te doen .
herkenbaar, probeer je niet al te veel zorgen te maken, het is wel normaal i.i.g. Maar....doe wel rustig aan! bewaar nu zoveel mogelijk energie, want de bevalling KAN wel elk moment beginnen (kan ook nog ff duren natuurlijk). Je hoeft je denk ik geen zorgen te maken over dat de baby er opeens ''uitvalt'' ofzo.. het kan idd wel een beetje zo voelen, maar dat gebeurt niet zo heel vaak uitzonderingen daar gelaten.. het is mijn 2de dus ik heb ervaring succes!!!
hey ladies, hier hetzelfde, fijn om te lezen dat het er bij hoort ook al is het niet fijn. ik moet nog ff. dus ik moet nog ff doorbijten. gr suuzie
Hahahaha nee, ben niet bang dat hij er ineens uitvalt...ik heb gehoord dat dat nogal wat zware arbeid kost om zo'n 'kleintje' eruit te krijgen! Maar goed het is dus normaal rond deze tijd...voelt niet altijd even lekker maar goed....nog max. 4weken
haha inderdaad heel jammer he!! zou zo handig zijn! Ik droom daar wel over trouwens, al 2 keer een droom gehad van een hele snelle makkelijke bevalling....een echte DROOM waarschijnlijk...
ik herken heel erg die druk die jullie voelen, maar dit hoeft niks met een naderende bevalling te maken te hebben. bij de eerste had ik het zelf nog enkele weken na mijn bevalling... en mijn schoonzusje (op dit moment bijna 20 weken zwanger) heeft er nu al last van. heel vervelend gevoel, maar je kunt er niets aan doen en het betekend ook niets!
Heel vervelend gevoel is het, heb het nu regelmatig, terwijl hij nog niet ingedaald is. Vorige zwangerschap had ik het ook, maar toen vooral de laatste weken.
Reken maar dat (in de meeste gevallen) er eerst nog een flinke reeks weeën aan vooraf gaan.. Maar het gevoel herken ik zeker. Zo van "oeps volgens mij floept ie eruit". Dat gevoel heb ik nu ook wel eens door het gewicht van twee dat ik meedraag. Vervelend, maar optijd lekker even liggen, rusten en ontspannen. (nu lukt me dat minder met een vrolijke peuter om me heen..) Succes met de laatste loodjes en een prettige bevalling gewenst!
Hey heel erg herkenbaar! Ik zit hier ook sinds vanmiddag met ongelofelijke buikpijn zeurend en een enorme druk van onder.. Met uitstraling naar mn benen... lijken wel voorweeen. Idd net of ie eruit komt vallen maar t is de 2e en ik weet dus wel beter De kleine ligt al heel goed ingedaald maar is enorm aant draaien en wrikken wat gewoon ontzettend pijn doet! Heb net een bad genomen en een paracetamol.. t helpt maar even.. Nou genoeg geklaagd.. hopelijk zit de kleine er nog ff en houd het gauw op. maar.. het is herkenbaar en weinig tegen te doen.. idd lekker op bed liggen met evt een kussen tussen je benen / knieeen en rust!
Sinds gisteren ook weer veel harde buiken vanaf smiddags al en weer weeen. Nu ook zo het gevoel dat hij er uitvalt. Heel veel druk en pijn van onderen.