Meiden, ik ben me aan het verdiepen in het KID-traject na ICSI. Zijn er meer mensen die hier ervaring mee hebben, want dit lijkt ongebruikelijk. Ik ben heel benieuwd...
Hoi, Ik ga even reageren op jou berichtje! Na 8 verse icsi pogingen in Nederland en België, zijn wij nu heel pril zwanger van onze 1e iui-d!! We kunnen het nog niet goed geloven en zijn heel erg blij en verrast, na 5jaar MMM hebben we eindelijk een positieve test. Als je vragen hebt, stel ze gerust!!
Effe inbreken... Wow Fenny, wat lees ik nu!!!! Pril zwanger! Wat heerlijk! Van harte gefeliciteerd!!! Hoe lang nu? Hoe voel je je? Liefs Sikki
Bedankt voor jullie reacties! Fenny, gefeliciteerd! Ik ben in Brugge onder behandeling voor ICSI, 4x tp gehad van 2 emmy's en 2x zwanger.. maar 2x miskraam... Omdat de ICSI behandelingen behoorlijk zijn tol eisen van mijn lichaam zijn wij nu voorzichtig aan het verder kijken... Hoe zijn jullie ervaringen?
Hoi Kimmie, Als ik jullie onderschrift goed begrijp, hebben jullie nu 2 verse icsi pogingen gedaan toch? (weliswaar meer tp's, maar 2 punctie's). Jullie zijn dus nog niet door de terug betaalde pogingen heen? Erg voor jullie dat het al 2 maal op een miskraam is uitgelopen. Ik vind het knap dat je nu ook na durft te denken over eventuele volgende stappen, ik had daar heel wat meer moed voor nodig kan ik je wel vertellen. Ik lees dat je wel mooie embryo's terug hebt gekregen, hoe denken je artsen over je miskramen?
kimmy: kwa ervaringen ligt het er helemaal aan hoe het in t ziekenhuis eraantoe gaat.. ik heb ook 2x icsi gedaan en heb dus net als jou ook nog 1 poging over, wij zijn ook overgestapt naar donor, wij zijn in dusseldorf onder behandeling geweest,en hebben daar 7x iui-d gedaan.. de 3e keer was ik zwanger maar werd een vmk.. wij zijn overgestapt naar rijnstate in arnhem, en hebben gister eindelijk na een jaar pauze iui-d poging 8 gehad..