hooi meiden....

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door -, 6 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

k weet het allemaal niet meer hoor!

Ik heb last van maagzuur, zo af en toe misselijkheid veel meer afscheiding en ik heb vaak het gevoel dat ik ongesteld moet worden (ongikrampen) ....Ik was 3 dagen over tijd dus ik teste NEGATIEF (3 mei getest)...Nu stond er in de bijsluiter dat als ik 7 dagen na de geplande menstruatiedag nog niet ongesteld zou worden dan nog maar een keer moest testen... (DA test) Omdat het kan zijn dat ik niet genoeg HCG hormoon in me lichaam heb (misschien.

Ik wordt er gek van me lichaam stuurt me van het kassiej naar de muur...
    Als ik ongi krampen voel denk ik k*t ik wordt ongesteld en als ik dan weer last van maagzuur en misselijkheid heb heb ik zoiets van misschien toch nog zwanger Smile

Als ik woensdag nog niet ongi ben ga ik weer teste kan eigelijk morgen al ( 7 mei)

Wie heeft dit soort dingen nog meer mee gemaakt?

2. MenM

MenM Actief lid

Hoi Wendie,

Volgens mij zijn er een heleboel meiden onder ons die zich op dit moment net zo voelen! Ik heb er al eerder iets over gezegd: zie symptomen voor NOD.

Zelf wacht ik ook nog. Mijn NOD was woensdag.

Heel raar eigenlijk deze keer. Normaal heb ik voor de menstruatie altijd last van mijn (.)(.), heb ik behoorlijk hoofdpijn, iet wat onsmakelijker: puistjes op de schaamlippen en de roze/bruine afscheiding (en die is altijd op tijd...). (Als de menstruatie doorbreekt, dan heb ik de dag ervoor en de 1e dag van de doorbraak hevige krampen.)

Elke keer dacht ik weer... zou het dan zover zijn? En dan helaas, op naar de volgende ronde.

Maar nu heb ik helemaal nergens last van. Geen verschijnselen van zwangerschap, maar ook geen verschijnselen van de duivels.

Ik wilde wachten tot vrijdag met testen, aangezien ik de roze/bruine afscheiding mee tel tot de menstruatie doorbraak. Dan zou ik uiterlijk maandag de doorbraak moeten hebben. Maar ik kon toch niet wachten :( ... Vanmorgen heb ik getest, maar deze was negatief. Tot op heden nog steeds geen :evil: :evil: :evil: . Als het vrijdag dan nog niet zo is, ga ik nog een keer testen...

Dus meis, we leven met elkaar mee. Succes en ik hoop dat je snel op die roze wolk mag zitten.

x M

Deel Deze Pagina