Ja denk het ook we moeten er beide ff aan wennen. vanavond zijn we samen dan weten we hoe blij we zijn.
VAN HARTE GEFELICITEERD! Eng he, testen. Ik had de kookwekker gezet omdat ik bang was voor een teleurstelling, ik wilde niet eens blijven kijken. Maarre... je hoeft je HA niet te bellen hoor, dat kan later nog. Meestal doen ze niks, ze willen alleen weten dat je zwanger bent. Je kunt wel al de Verloskundige bellen. Even zoeken id telefoongids of op internet. Die vertelt je wel wat je verder moet doen. GEniet ervan! groetjes sanneke
Hey gefeliciteerd ik moet nog 1 dag om te kijken of het bij ons raak is. Ik wens je goede zwangerschap toe.
Maakt het nog veel uit welke je belt hoe zit dat met de kosten?. Damm moet mijn verzekering ook maar snel aanpassen pffff komt veel op je af.
Miss mensen uit je omgeving die een goeie versloskundige weet, of kijk wat er bij je in de buurt zit, en kraamzorg kun je ook zo aan de verlos vragen
Allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap......hoop zelf ook zo dat het deze maand raak is..... [-o<
oeeeeeeei ik mag over 3 dagen testen spannend maar verwacht er niet te veel van want het is mijn eerste maand dat ik gestopt ben met de pil maar vind het toch spannend